Ik wil een site maken met iWeb ik heb ook kennis van HTML, maar ik weet niet waarover de site moet gaan....
Hebben jullie misschien ideeën?
[ Voor 44% gewijzigd door danielkraak op 22-11-2010 17:57 ]
[ Voor 7% gewijzigd door robertpNL op 22-11-2010 18:02 ]
Over muziek, hardstyle en hardcore. Dat wil ik graag zienVerwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:55:
Ik wil een site maken met iWeb ik heb ook kennis van HTML, maar ik weet niet waarover de site moet gaan....
Zo werkt dat hier nietVerwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:00:
ipv mn topic af te keuren zouden jullie ook nuttige reacties kunnen geven....
[ Voor 158% gewijzigd door Aapie op 22-11-2010 18:02 ]
Niet op GoT in elk geval. Als je geld wilt verdienen met een site, zul je bezoekers moeten trekken, en die trek je alleen met interessante content. Interessante content krijg je door zelf te schrijven/filmpjes/audio te maken over iets wat jij leuk vindt (of mensen te betalen om dat te doen, maar dat laat ik maar even buiten beschouwing). Doe je dan niet, dan ga jij die site nooit meer updaten en krijg je dus ook geen bezoekers.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:03:
waar moet ik dit topic dan plaatsen?
[ Voor 7% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 22-11-2010 18:10 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq