Toon posts:

Site maken/bouwen maar over wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 670 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een site maken met iWeb ik heb ook kennis van HTML, maar ik weet niet waarover de site moet gaan....
Hebben jullie misschien ideeën?

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:14
Lol geloof niet dat dit de bedoeling is van het forum....de faq al gelezen?

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 09:41
Over je oma? Verzin iets leuks.

[ Voor 44% gewijzigd door danielkraak op 22-11-2010 17:57 ]

Verwijderd

maak een site waarin je vraagt waar je site over moet gaan

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Maak een site voor bezoekers van tweakers.net waar je informatie plaats over de do en don't-s voor het starten van een forum/gathering topic.

[ Voor 7% gewijzigd door robertpNL op 22-11-2010 18:02 ]

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
En vooral geen dubbel topic starten ;)

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-01 13:40
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:55:
Ik wil een site maken met iWeb ik heb ook kennis van HTML, maar ik weet niet waarover de site moet gaan....
Hebben jullie misschien ideeën?
Over muziek, hardstyle en hardcore. Dat wil ik graag zien :)

Verwijderd

Topicstarter
ipv mn topic af te keuren zouden jullie ook nuttige reacties kunnen geven....

• Groentenman
Als jij een nuttig topic had gemaakt... want dit gaat natuurlijk helemaal nergens over... 8)7

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:00:
ipv mn topic af te keuren zouden jullie ook nuttige reacties kunnen geven....
Zo werkt dat hier niet 8)7

[ Voor 158% gewijzigd door Aapie op 22-11-2010 18:02 ]

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-01 00:36
Sex sells.

Verwijderd

Topicstarter
waar moet ik dit topic dan plaatsen?

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:52
op www.helpmij.nl bijvoorbeeld

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:03:
waar moet ik dit topic dan plaatsen?
Niet op GoT in elk geval. Als je geld wilt verdienen met een site, zul je bezoekers moeten trekken, en die trek je alleen met interessante content. Interessante content krijg je door zelf te schrijven/filmpjes/audio te maken over iets wat jij leuk vindt (of mensen te betalen om dat te doen, maar dat laat ik maar even buiten beschouwing). Doe je dan niet, dan ga jij die site nooit meer updaten en krijg je dus ook geen bezoekers.

Verder heeft dit niets met Macs te maken. Dat jij iWeb wilt gebruiken is voor je vraag totaal irrelevant. Verder ontbreekt het aan enige inzet van jouw kant.

Als je niets weet te verzinnen, zou ik er gewoon niet aan beginnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 22-11-2010 18:10 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-01 21:07
Dit is echt de meest inspiratielose manier om makkelijk geld te verdienen die ik ooit heb gezien...
Aan andere mensen vragen of ze een idee hebben zodat jij een site kan bouwen en er geld mee wilt verdienen? Right... ik geef dit topic weinig kans om te overleven..

(als mensen zich afvragen waar ik het over heb, de TS heeft een extra topic geopend waar hij er ook bij verteld dat hij van plan is om geld te verdienen met Google AdSense...)

• Groentenman
Een goede topicstart: De Quickstart

Om je topic zo veel mogelijk kans te geven bij de gebruikers die je zouden kunnen helpen is gebleken dat je je het best kan houden aan de volgende checklist. Er wordt aan deze checklist ook wel gerefereerd als de quickstart.

Houd je bij het openen van een topic altijd aan deze quickstart. Het is niet alleen makkelijk voor jezelf om hem erbij te houden, maar je kunt er ook simpelweg allerlei ergernissen mee voorkomen en een hoop van jouw tijd en die van je medegebruikers besparen.

1. Zorg dat je bekend bent met het Algemeen Beleid.
2. Verzin een goede topictitel die zo duidelijk mogelijk aangeeft wat je probleem is.

Dus bijvoorbeeld niet "[Windows] Profielprobleem" maar "[Vista] Profielwijzigingen worden niet opgeslagen".

Afhankelijk van het subforum waar je je vraag wil stellen kan een zogeheten tag ("Vista" in het hierboven genoemde voorbeeld) wenselijk zijn. Controleer dit even in de huidige lijst met topics en in de plaatselijke beleidstopics.
3. Geef eerst globaal aan wat het probleem is.
4. Geef vervolgens aan waar je denkt dat het aan ligt.
5. Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.

Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn.
6. Geef aan waarom je denkt dat jouw oplossing niet werkt of geef aan waarom je denkt dat dat niet werkt.

Je eigen oplossing heeft niet gewerkt. Als je begrijpt waarom niet, vertel dit dan. Als je dat niet begrijpt, kun je dat als "subvraag" in je topicstart opnemen.
7. Geef altijd aan wat voor eventuele foutmeldingen of waarschuwingen je krijgt.
8. Wanneer je alles duidelijk hebt uitgelegd, vat je je probleem samen en stel je de uiteindelijke vraag.
9. Plaats je vraag in één topic in één forum.

Zogenaamd "crossposten" is niet gewenst. Als je er niet zeker van bent of je op de goede plaats je topic opent, neem dan contact op met een moderator.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Volgens mij zijn er al genoeg homo-erotische websites :N

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Gezien het niveau van dit topic en het crossposten, gaat dit topic op slot.

Dank aan de mensen die de moeite hebben genomen een topicreport te plaatsen. Aan alle mensen die zo nodig 'grappig' moesten reageren: lees Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics nog 'ns goed door.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.