1x dvi naar 2x vga

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste ..,

Ik zou graag een desktop pc aansluiten op 2 verschillende beeldschermen. Op deze twee verschillende beeldschermen wil ik verschillend beeld hebben, dus niet 2x hetzelfde beeld. De uitgang vanaf de desktop pc is DVI en de ingangen van de schermen zijn VGA.

Weet iemand hiervoor een oplossing?

Graag hoor ik het.
Alvast bedankt,

Pixxie

Desktop-pc: HP Pavilion Slimline s3525.nl

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Matrox Dualhead 2 go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het snelle antwoord! Kan ik hierbij ook een powerpoint presentatie afspelen op het 1e scherm en mijn mail checken op het 2e scherm? Het is de bedoeling dat het 1e scherm zichtbaar is in een winkel en het 2e scherm niet.

Zijn er ook goedkopere oplossingen? Een splitter kabel of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Je zou voor een USB-videokaart kunnen gaan:

http://nl.hardware.info/n...a-lanceert-usb-videokaart
http://www.centralpoint.n...hics-adapter-art-nl571aa/

Dan voeg je als het ware een extra grafische kaart toe, waar je prima office-toepassingen mee kunt bekijken. Spellen spelen gaat niet (daar is 'ie veel te langzaam voor), maar PPT-presentaties kan je er prima mee weergeven.

Splitters werken niet, dan dupliceer je namelijk alleen het video-signaal.

[ Voor 8% gewijzigd door tobiasvs op 22-11-2010 15:59 ]

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HP Grafische Adapter NL571AA USB (http://www.4launch.nl/sho...apter-nl571aa-usb/beslist)

Zou dit een oplossing kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Heb vlug even de installatiegids bekeken. Je hebt toch zowel VGA als DVI uitgang? Kan je die niet tegelijk gebruiken?

[ Voor 26% gewijzigd door Big Womly op 22-11-2010 17:01 ]

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak. Zaken die elders op GoT thuishoren, horen daar en niet hier.

DVI en VGA kabels verbinden videokaarten met beeldschermen. Om een of andere volstrekt onnavolgbare reden vinden we dat dat thuishoort in Videokaarten & Beeldschermen

Move OH -> VB

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helaas alleen een dvi uitgang. Het is een hele kleine videokaart, is het ook een optie om een vga videokaart erbij te plaatsen?

@Dion_b: sorry voor het verkeerd plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als het zo'n low-profile geval is, zit er vaak al een riser op voor VGA, dat dan dmv kabeltje naar een tweede backplate met VGA connector erop geleid wordt. Heb je anders exacte naam/typenr van je videokaart?

Tweede kaart ernaast kan sowieso, enige beperking is dat bij Windows Vista dezelfde driver gebruikt moet worden, dus dan heeft hij een chip nodig uit dezelfde serie als je huidige kaart. Andere OSsen kennen deze beperking niet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1