Dell studio 15 i7 1558 problemen met subwoofer

Pagina: 1
Acties:

• Roylee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-12 09:28
hallo,
ik heb sterk het idee dat mijn subwoofer niet naar behoren werkt, je hoort hem wel maar hij klinkt gewoon hetzelfde als de gewone speakers boven het toetsenbord. Ik heb de IDT software al gedownload en geïnstalleerd, ook een bios-upgrade uitgevoerd maar naar mijn idee is het niet zoals het hoort. wie kan mij verdere info geven?
mvg,

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb sterk de indruk dat niemand op basis van zo weinig info een antwoord kan geven waar jij wat aan hebt...

...maar wat ik wel zeker weet is dat dit topic in Overige Hardware verkeerd staat. Subwoofers zijn audioapparaten, misschien zelfs HiFi. Dus horen ze in Audio & HiFi

Move OH -> AH

Verzoekje om alsnog meer info te geven waar anderen wat mee kunnen, anders heeft dit topic weinig zin.

Oslik blyat! Oslik!

• dsibma
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:11
Kan het zijn dat de folie er nog overheen zit? Dat kwam ik een paar dagen geleden namelijk ergens op GoT tegen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door dsibma op 22-11-2010 19:47 ]

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Komt er toevallig alleen bas uit de center speaker? Dan moet je het center- en subwooferkanaal omwisselen op de geluidskaart.

[ Voor 42% gewijzigd door TBTL op 22-11-2010 19:52 ]

Verwijderd

hij heeft het over de studio 15, niet de xps 15.

• dsibma
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:11
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:51:
hij heeft het over de studio 15, niet de xps 15.
Dat is evengoed een laptop van Dell met een subwoofer, dus ik neem aan dat daar ook folie overheen zit.

Verwijderd

niet bij mijn 1555

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-12 19:11

FeaR

In GoT we trust

dion_b schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:42:
...maar wat ik wel zeker weet is dat dit topic in Overige Hardware verkeerd staat. Subwoofers zijn audioapparaten, misschien zelfs HiFi. Dus horen ze in Audio & HiFi

Move OH -> AH
Volgens mij gaat het hier om een "subwoofer" welke in een laptop zit. Dus deze mag weer naar CSL :)

AUD > CSL

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Roylee
ik zou niet weten waar dat 'folie' zou moeten zitten, ik heb kunstof base en geen metale zoals xps:P
waar zouden die stekkertjes zitten dan?

Verwijderd

aan de onderkant, onder de palm rest ter hoogt van de rechter ctr toets.

• Roylee
kan ik daar bij zonder dat ik mijn garantie kwijt raak?

Verwijderd

als je geen "braaksporen" achter laat, zoals ik ze altijd noem behoud je je garantie.

openmaken mag, maar zodra je iets sloopt vervalt je garantie (duh)

• Roylee
buiten dat, heb ik net met de IDT software getest en de center speaker doet het gewoon, sub ook(hij geeft em niet aan als sub, je hoort het). heb trouwens maar een beetje met TruBass zitten klooien en geluid is nu al een heel stuk beter, me laptop gaat er van shaken:P

[ Voor 9% gewijzigd door Roylee op 22-11-2010 22:34 ]

Pagina: 1