Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meuktracker frontpage platform

Pagina: 1
Acties:

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik wist niet zo goed hoe ik dit topic moest noemen dus heb ik dit er maar van gemaakt.

Mijn vraag is of er een optie kan komen om de meuktracker op de frontpage alleen software voor een platform naar keuze te laten zien.
Ik gebruik bijvoorbeeld alleen OS X en heb dus niks aan Windows software. Het zou fijn (en logisch?) zijn om in te kunnen stellen voor welk(e) OS je meuk wil zien.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Goed idee! +1

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Die optie bestaat toch al :?

http://tweakers.net/meukt...r/?Query=&osId=93&x=9&y=7

Gewoon op de meuktracker rechtsboven op 't tabje OS klikken @ http://tweakers.net/meuktracker/

Oh wacht, op de FP :+

Klein detail

[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 22-11-2010 14:22 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
BtM909 schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:21:
Die optie bestaat toch al :?

http://tweakers.net/meukt...r/?Query=&osId=93&x=9&y=7

Gewoon op de meuktracker rechtsboven op 't tabje OS klikken @ http://tweakers.net/meuktracker/
Goed lezen BtM909 :$
Twylight schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:18:
Mijn vraag is of er een optie kan komen om de meuktracker op de frontpage alleen software voor een platform naar keuze te laten zien.
Edit : Te laat :P

[ Voor 5% gewijzigd door DennusB op 22-11-2010 14:23 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• jmxd
  • Niet online
Juist ja

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:04

crisp

Devver

Pixelated

Staat al een tijdje in devtrack: devtrack: feature request: meuktracker

Intentionally left blank

• jmxd
  • Niet online
Ah, cool. Al sinds 2007 zelfs..

Ik geef toe dat ik niet in Mantis gekeken had

Op zich lijkt het me niet heel veel werk om zo'n optie in te bouwen toch? Of heb ik dat verkeerd?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Twylight schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:27:
Op zich lijkt het me niet heel veel werk om zo'n optie in te bouwen toch? Of heb ik dat verkeerd?
Dat is, als je niet bekend bent met de code, een behoorlijk gevaarlijke uitspraak. Dit soort inschattingen kunnen alleen degenen die bekend zijn met de code en het systeem maken. En, al is het weinig werk, er liggen nog hééél veel andere "weinig werk" klusjes ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:04

crisp

Devver

Pixelated

Het hangt samen met een interne devtrack getiteld "Mogelijkheid tot opgeven meer opties dan enkel 'aantal' voor custom FP items", en dat is er atm nog niet en is ook geen triviaal iets helaas...

Intentionally left blank

• jmxd
  • Niet online
RobIII schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:29:
[...]

Dat is, als je niet bekend bent met de code, een behoorlijk gevaarlijke uitspraak. Dit soort inschattingen kunnen alleen degenen die bekend zijn met de code en het systeem maken. En, al is het weinig werk, er liggen nog hééél veel andere "weinig werk" klusjes ;)
Een behoorlijk gevaarlijke uitspraak? Ik denk eerder dat dat een redelijke overdreven stelling is.
Als je het nog een keer leest zul je zien dat het in de vragende vorm is geschreven, en ik dus geen uitspraak maak als "Het is makkelijk".
crisp schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:32:
Het hangt samen met een interne devtrack getiteld "Mogelijkheid tot opgeven meer opties dan enkel 'aantal' voor custom FP items", en dat is er atm nog niet en is ook geen triviaal iets helaas...
Aha, oké. Duidelijk.

Ik weet i.i.g. nu dat het al in de planning staat om ooit eens in te bouwen en daarmee is mijn vraag ook opgelost. Ik verwachtte zeker niet dat het er vanmiddag al in zat ;)

Bedankt :)

[ Voor 29% gewijzigd door jmxd op 22-11-2010 14:36 ]

Pagina: 1