Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rcd-rcd
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-11 21:23
Hallo,

Ik ben op dit moment werkzaam bij een ISP en wil me graag verder ontwikkelen in de ICT. Hiervoor ga ik eerst een Comptia A+ certificaat halen en daarna zou ik graag de MSCA/MSCE certificaten willen halen. Ik ben nog volop aan het kijken wat ik uiteindelijk wil worden maar systeembeheerder of netwerkbeheerder dat zou is het streven minimaal!

Ik ben 24 jaar, MBO3 detailhandel heb ik afgemaakt en ben nu al 2 jaar hier werkzaam op de helpdesk maar de uitdaging die ik eerst wel hier had heb ik nu niet meer omdat ik me graag verder wil ontwikkelen. Iemand goede tips of eigen ervaringen met een "zogenaamde"switch?

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:17
Ik zou even om de tafel gaan zitten met je werkgever. Om te kijken wat die voor mogelijkheden kan bieden wat betreft certificeringen. Grote kans dat zij je hier de ruimte voor willen geven.

En overigens zou ik nu geen mcsa/mcse meer gaan halen. Dat is allemaal al verouderd. Je kan beter kijken naar certificering op het windows server 2008(r2) platform. MCITP als ik het goed heb.

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-11 12:33
Of solliciteren bij een ICT detachering bedrijf.

Waar je vaak genoeg opties hebt om jezelf door te ontwikkelen vanaf de helpdesk.

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

• rcd-rcd
Bedankt voor de tip Craven! Ben al informatie aan het inwinnen over windows server 2008 r2. En @GeenAngst,

Aan wat voor detachering bedrijven moet ik dan denken? Ik woon in Rotterdam dus als je tips hebt graag!

Verwijderd

Misschien is Profdesk automatisering iets voor je?. http://www.profdesk.nl/

Dit zit in Rotterdam (WTC Rotterdam). Dit is een klein ict detacherings bedrijf, ongeveer 10 medewerkers.

• rcd-rcd
Hoe profdesk zichzelf presenteert op hun website is erg interessant. Ik denk dat ik wel een c.v. naar hun toe mail. Thnx for the tip!
Pagina: 1