Toon posts:

[KPN] Sms komt te laat of helemaal niet aan.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ca. 2 maanden heb ik er last van dat Smsjes die ik verstuur te laat of zelfs helemaal niet aankomen.
Ook komt het voor dat ik Smsjes te laat ontvang.
Nu heb ik bij KPN al meerdere keren geklaagd maar zij zoeken telkens de fout bij mij, maar door gesprekken met bekenden en collegas weet ik dat het probleem zich hier in de Regio Zuid Limburg zich bij veel KPN klanten voordoet.
Ik heb van een klantenservice medewerkster van KPN een tip gekregen om voor de text in het Sms de code *0# (sterretje 0 hekje) in te geven, dan ontvang je een bevestigings Sms wanneer het bericht is afgeleverd.
Dit heb ik een week gebrobeerd en werkt goed maar als een Sms niet aankomt krijg ik een bericht dat het NIET is afgeleverd, waarna het Sms dan soms 2 uur later of een dag later of zelfs helemaal niet word afgeleverd. Ik vind dit probleem zeer irritant om dat je nooit weet of je Sms wel aankomt en ik bij KPN niet serieus genomen wordt.
Graag wil ik weten of dit probleem zich bij meerdere KPN klanten voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Geen last van (westen van Noord-Brabant), maar blijf sowieso bij KPN klagen. De enige die dit voor je op kan lossen is KPN.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||