Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]Big-Boards GoT stats

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Topicstarter
Af en toe ben ik best trots op GoT. Ik keek zo naar reacties in subfora, en moest denken aan BigBoards. Nu zocht ik even op stats van GoT, en kwam erachter dat die al een jaar niet meer geupdate "konden worden" (stopt bij 18 kk, zitten nu op ruwweg 28 kk (?)). Nu kan het zijn dat het wat lastiger gaat dan een standaard phpBB forum, maar blijkbaar was het in het verleden mogelijk. (En ja, ook destijds waren er hidden forums als /61 e.d. ) Is dit een bewuste keuze geweest? Zoja, is die misschien het heroverwegen waard?

Expected answer: beperkte tijd, prioriteiten stellen, handjevol mensen geïnteresseerd... :/

(bug omdat het in verleden dus wel werkte ;) )

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:54
afraca schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:27:
Expected answer: beperkte tijd, prioriteiten stellen, handjevol mensen geïnteresseerd... :/
Waarom :/ als het índerdaad zo is ? Of heb je reden om aan te nemen dat minimaal één van die door jou genoemde punten niet klopt ? :p

[/wijsneus]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:04

crisp

Devver

Pixelated

Volgens mij hebben we daar al eens een mailtje een gewaagd maar is daar nooit response op gekomen...

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Probleem is dat die gasten niet reageren op hun contact form, ik heb ff gekeken, en ik geloof dat een van hun admins ook op t.net zit, dus eens kijken of hij wel reageert :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

crisp schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:33:
Volgens mij hebben we daar al eens een mailtje een gewaagd maar is daar nooit response op gekomen...
Meerdere keren zelfs, volgens mij.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik denk trouwens dat big-boards.com een beetje in de steek gelaten is door de originele oprichters of iets in die geest.
* There are currently 9517 forums waiting in our submission queue.
* In the last month, 1 submissions have been processed.
* At this rate it will take 9517 months before a new submission will be reviewed.
2007-09-19
We are now offering a fast review process for forum submissions. Please check out the submission page for details on how to get your forum faster into Big Boards.
copyright © 2003-2005 big-boards.com
Allemaal niet heel bemoedigende indicaties dat er de afgelopen 3 jaar nog veel aandacht aan is besteed door de beheerders ervan...

• moto-moi

moto-moi

Ik heb vandaag reactie gekregen van een Tweaker die daar toevallig nog admin rechten heeft, hij heeft onze informatie aangepast, dus hopelijk zijn we binnen 24 uur up-to-date op die site :)

• moto-moi

moto-moi

update: de admin van big-boards.com ziet onze informatie wel, alleen werkt blijkbaar de spider niet meer ofzo. Dat is gelijk alles wat wij eraan kunnen doen, helaas..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.