IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Waaromafraca schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:27:
Expected answer: beperkte tijd, prioriteiten stellen, handjevol mensen geïnteresseerd...![]()
[/wijsneus]
Volgens mij hebben we daar al eens een mailtje een gewaagd maar is daar nooit response op gekomen...
Intentionally left blank
Probleem is dat die gasten niet reageren op hun contact form, ik heb ff gekeken, en ik geloof dat een van hun admins ook op t.net zit, dus eens kijken of hij wel reageert
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Meerdere keren zelfs, volgens mij.crisp schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:33:
Volgens mij hebben we daar al eens een mailtje een gewaagd maar is daar nooit response op gekomen...
Ik denk trouwens dat big-boards.com een beetje in de steek gelaten is door de originele oprichters of iets in die geest.
* There are currently 9517 forums waiting in our submission queue.
* In the last month, 1 submissions have been processed.
* At this rate it will take 9517 months before a new submission will be reviewed.
2007-09-19
We are now offering a fast review process for forum submissions. Please check out the submission page for details on how to get your forum faster into Big Boards.
Allemaal niet heel bemoedigende indicaties dat er de afgelopen 3 jaar nog veel aandacht aan is besteed door de beheerders ervan...copyright © 2003-2005 big-boards.com
Ik heb vandaag reactie gekregen van een Tweaker die daar toevallig nog admin rechten heeft, hij heeft onze informatie aangepast, dus hopelijk zijn we binnen 24 uur up-to-date op die site
update: de admin van big-boards.com ziet onze informatie wel, alleen werkt blijkbaar de spider niet meer ofzo. Dat is gelijk alles wat wij eraan kunnen doen, helaas..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()