Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben sinds afgelopen weekend de eigenaar van een Samsung Galaxy Tab P1000. Wat ik wil weten is het volgende:

Kan ik bij mijn provider (Vodafone Business) een tweede SIM-kaart verkrijgen die ik in mijn 'gewone' Nokia telefoon kan stoppen zodat ik hier op gebeld kan worden en in mijn Samsung Tab mijn huidige SIM-kaart laten zitten zodat ik hiermee 3G/HSDPA verbinding heb?

Indien ja, hoe werkt het dan als ik gebeld wordt? Gaan beide toestellen dan over?

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:30:
Ben sinds afgelopen weekend de eigenaar van een Samsung Galaxy Tab P1000. Wat ik wil weten is het volgende:

Kan ik bij mijn provider (Vodafone Business) een tweede SIM-kaart verkrijgen die ik in mijn 'gewone' Nokia telefoon kan stoppen zodat ik hier op gebeld kan worden en in mijn Samsung Tab mijn huidige SIM-kaart laten zitten zodat ik hiermee 3G/HSDPA verbinding heb?

Indien ja, hoe werkt het dan als ik gebeld wordt? Gaan beide toestellen dan over?
Je kan bij Vodafone gewoon een duo simkaart kopen ;)

Ik gebruik al jaren een duo-sim van KPN en T-mob in mijn toestellen.
Die kaart werkt net zoals je normale simkaart. (het is gewoon een kopie)
Maar...
Je kan maar 1 kaart tegelijk in gebruik hebben.
Als je ze allebei "aan" hebt staan krijg je problemen met inkomend verkeer omdat dat maar naar 1 kaart kan (de 2de kaart is een exacte kopie, dus welke kaart moet het inkomend verkeer ontvangen??)
Gevolg: je inkomend verkeer komt niet aan of in het beste geval op de kaart in het toestel dat je als eerst hebt aangezet.
Uitgaande gesprekken heb ik geen probleem mee gehad; Wel met sms/mms. I-net ging niet op het toestel dat als 2de was aangezet.

Ik heb geen Vodafone duo simkaart maar ik denk dat het niet anders zal zijn als bij KPN en T-mob.