Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een klantenbestand applicatie waar ik ook graag een toegangcontrole module zou aan willen koppelen (lees: zo een driepikkel poortje met een badgelezer op).

Nu mijn vraag is, heeft iemand ervaring met iets dergelijks ? Ik vind namenlijk wel vrij gemakkelijk zo een draaipoort op het internet, maar de technische documentatie van die dingen brijkt altijd geheel te ontbreken. Wat ik nodig heb is een poortje met een kaartlezer die te bedienen zijn via TCP communicatie (idealiter iets waar je een berichtje naar kan sturen; bv "OPEN GATE" en dat het ding dan opengaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 06:44

Sprite_tm

Semi-Chinees

Wat houd je tegen om de fabrikant van de poortjes die je gevonden hebt aan te schrijven? Die hebben de documentatie wel en zijn vast niet te beroerd het je toe te sturen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 14:37
De 'driepikkel' noemt met een tourniquet, hiermee kan je vast meer info vinden op google.

De tourniquetten die ik kan, worden simpelweg ontgrendeld via een puls van 5 of 12 volt, of door een contact te sluiten voor x miliseconde.
Uiteraard hangt alles er vanaf hoe de aansturing in de tourniquetten is geregeld, daarvoor zou je dus het beste het advies van Sprite_tm kunnen opvolgen.

Een TCP/IP protocol zullen de meest (goedkope) modellen zeker niet bevatten, hooguit RS232 e.d.

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!