iPad en twee iTunes accounts?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-08-2021
Binnenkort zullen we ook een IPAD aanschaffen.
Ik heb hier al flink wat informatie verzameld toch heb ik nog wat vragen.

Wat me nog niet duidelijk is ik heb itunes op de pc en 2 acounts : NL en USA.

Als ik nu de Ipad heb gekocht en ik deze voor de 1e keer met itunes verbindt moet ik dan ingelogd zijn op mijn USA of NL acount ?
Als ik de camera kit koop en ik wil geen foto's van een sd of flash kaart overzetten maar puur als een geheugen uitbreiding dien ik dan de jailbreak toe te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 11:51
Je iPad kan wisselen tussen verschillende App Store accounts. Je kan in Settings de account aanpassen, en dus kun je zonder problemen wisselen tussen verschillende iTunes accounts.

De camera connection kit kan niet zomaar gebruikt worden als extra geheugen. Als je jailbreakt kun je bijvoorbeeld videobestanden op een sdkaart of usbstick laten staan of kopieren naar het interne geheugen als je het wilt gebruiken - dat doe ik altijd om tv series mee te kijken. Ik heb de map van mijn videospeler, buzz player, opgezocht, en hiermee kan ik nieuwe tv afleveringen kopieren. Echter werkt het niet zomaar als uitbreiding op het interne geheugen, en vooral met liedjes zal het niet erg praktisch zijn.

Ik typ dit op mijn iPad en ben er zeer tevreden over, dus in dat opzicht raad ik 'm zonder twijfel aan!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Top ! Bedankt voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
Als je een applicatie wilt openen ( op de pc ) dan krijg ik de melding u heeft geen machtiging via deze computer Om deze applicatie te installeren moet u de computer machtigen met .... acount.

Kun je dan de pc twee machtigingen geven voor zowel USA als NL ?

Of installeer je pas als de IPAD met de pc is verbonden ( uiteraard moet dit uiteindelijk ) via de procedure van de andere poster. ( settings aanpassen )