[Powerpoint] Presentor view is disabled bij template

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:36
Hier op het werk is een standaard presentatie model dat gebruikt kan worden voor het maken van presentaties.
Het probleem bij dit template is dat de Presenter view (Presentatorweergave) disabled is, ik kan hem dus niet aan of uit vinken.
Nu heb ik geprobeerd het template aan te passen, andere stijlen te kiezen, maar niets lijkt te helpen. Nu ben ik ook geen powerpoint guru, dus heb waarschijnlijk iets over het hoofd gezien. Vind het alleen wel vreemd dat deze optie is disabled, aangezien ik me niet kan voorstellen dat dit is uit een beveiligings oogpunt, het is vooral lastig.

Wanneer ik Powerpoint open en een nieuwe presentatie maak, die niet gebruik maakt van de template, dan is de presentatorweergave gewoon enabled en kan ik deze aan of uitvinken. Hij is dus niet meer grayed out.

Iemand hier die dit probleem eerder heeft gezien en opgelost? Na wat zoeken ben ik niet echt op een oplossing gekomen, alleen maar op wat posts die beschrijven wat een presentor view is en dergelijke, maar daar heb ik dus niets aan.

Oh ja, gebruik dus Powerpoint 2010 Professional Plus (64-bits) (NL) op een Win7 systeem.

[edit]
Toevoeging:
Heb het template nu als thema (thmx) opgeslagen en nu is de presentatorweergave wel beschikbaar. Voldoet voor nu dus wel, maar ben nog steeds wel benieuwd hoe het kan dat de weergave disabled is in het template.

[ Voor 9% gewijzigd door Jan_V op 22-11-2010 08:07 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ