Oud speakersetje op tv aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een oud speakersetje van mijn oude pc meegenomen naar mijn studentenkamer en ik wil deze aan mijn tv hangen. Mijn tv is een m227wd en het speakersetje waar ik het over heb is de creative inspire 4400. Ik heb al gezocht in verschillende forums maar omdat mijn setje al redelijk oud is kan ik nooit vinden wat ik zoek.

Dit is de achterkant van mijn tv:
http://www.hoc.hu/upload/articles/500_M_hatkez.jpg

Dit is de acherkant van de subwoofer:
http://img140.imageshack.us/img140/995/dsc02837n.jpg

Op de zijkant van mijn tv zit natuurlijk nog een hoofdtelefoon uitgang. Verder heb ik dus 4 kabels die van mijn subwoofer naar de speakers gaan en nog een kabel met de groene en zwarte aansluitingen.

Mijn vraag is dus kan ik dit setje op mijn tv aansluiten en als dat dan dus kan hoe?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zo te zien heeft je tv alleen inputs. De scart-aansluitingen zijn echter wel outputs, dus kun je daar ws. wel een kabeltje voor kopen van scart naar 3.5mm jack. Alleen kun je dan ws. het volume niet regelen van die output met de zapper van de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik denk dat je 4.1 niet gaat redden voor een laag budget... Wat wel gaat lukken is om via de audio-out/koptelefoon op de speakers aansluiten en hopen dat hij 4.1 stereo doet zodat je toch nog een beetje ruimtelijk gevoel hebt...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 22 november 2010 @ 00:43:
Ik denk dat je 4.1 niet gaat redden voor een laag budget... Wat wel gaat lukken is om via de audio-out/koptelefoon op de speakers aansluiten en hopen dat hij 4.1 stereo doet zodat je toch nog een beetje ruimtelijk gevoel hebt...
vaak zit op die setjes ook wel een knop om stereo-geluid door alle 4 de speakers te laten horen. En zo niet dan kan ie denk ik beter een splittertje oid gebruiken (als je al die 4 boxen al allemaal wilt gebruiken).

Maar surround-geluid met gescheiden kanalen is idd niet mogelijk, mocht de TS dat voor ogen hebben. Ook niet via scart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik trouwens nog vergeten was te zeggen is dat ik wel de subwoofer en 2 speakers aan de praat krijg door alleen de rear van de subwoofer met de hoofdtelefoon aansluiting te verbinden. Maar het was inderdaad de bedoeling om toch een soort van surround-gevoel te krijgen. Als dit niet gaat lukken dan denk ik dat ik mijn kerstcadeau al heb gevonden.

Nou ja in ieder geval bedankt voor de snelle reacties.