Ik ben momenteel bezig in mijn nieuw appartement.
Ik heb gekozen om mijn elektrisch projectie scherm in een verlaagd plafond in te bouwen.

Maar ik wil ook mijn beamer (momenteel een Infocus x7) boven in mijn nieuwe bar inbouwen.

Maar de bar staat niet in het midden van het scherm, hij zit zelfs 1,5m uit het midden ten opzichte van het scherm.

(Ik heb het hart mbv een lazer uitgezet)
Bovendien is de binnen maat de bovenkant van de bar een 36cm.
Nu zoek ik een nieuwe beamer die een horizontale verschuiven van 1,5 meter aan kan en niet breder is als 36 cm (eigenlijk niet meer als 30cm)
Bovendien hangt de beamer 5 meter van het scherm af en het scherm is 90" (200cm x 112cm)
De beamer hoeft niet perse HD te zijn maar dat zou wel mooi zijn, en de prijs moet onder de €1000 blijven
Ik had al een hele mooie gevonden de EH-TW2900 maar deze is 39cm breed
Veel andere beamers kunnen de afstand van 5 meter niet niet aan
Dus de vraag is: is er een beamer onder de €1000
die een horizontale verschuiven van 1,5 meter kan bij regelen
niet breder is al 36cm
en op 5 meter een 90" scherm aan kan.
Iemand een idee??
Ik heb gekozen om mijn elektrisch projectie scherm in een verlaagd plafond in te bouwen.

Maar ik wil ook mijn beamer (momenteel een Infocus x7) boven in mijn nieuwe bar inbouwen.

Maar de bar staat niet in het midden van het scherm, hij zit zelfs 1,5m uit het midden ten opzichte van het scherm.

(Ik heb het hart mbv een lazer uitgezet)
Bovendien is de binnen maat de bovenkant van de bar een 36cm.
Nu zoek ik een nieuwe beamer die een horizontale verschuiven van 1,5 meter aan kan en niet breder is als 36 cm (eigenlijk niet meer als 30cm)
Bovendien hangt de beamer 5 meter van het scherm af en het scherm is 90" (200cm x 112cm)
De beamer hoeft niet perse HD te zijn maar dat zou wel mooi zijn, en de prijs moet onder de €1000 blijven
Ik had al een hele mooie gevonden de EH-TW2900 maar deze is 39cm breed
Veel andere beamers kunnen de afstand van 5 meter niet niet aan
Dus de vraag is: is er een beamer onder de €1000
die een horizontale verschuiven van 1,5 meter kan bij regelen
niet breder is al 36cm
en op 5 meter een 90" scherm aan kan.
Iemand een idee??
To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!