Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik ben met iemand aan een profielwerkstuk over de euro aan het werken en heb daarvoor een enquete gemaakt.
zouden jullie misschien deze even willen invullen? het kost hooguit 2 a 3 minuten.
alvast bedankt

dit is de link: *knip*

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 21-11-2010 21:03 ]

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:22
Kan niet meedoen als belg. Ik ken geen MVO, HBO, enz...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Volgens mij zijn er bepaalde regels betreffende het openen van dit soort topics! Heb je dit gechecked met regels / admins?

Het is zonde als je topic zo snel gesloten wordt. Succes!

www.maartenlangelo.nl

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:15

Onbekend

...

Ik heb de enquête gedaan, maar vraag mij af wat je uiteindelijk met de data wilt.
Verder is de enquête behoorlijk suggestief, en weet ik niet of je wel bruikbare resultaten eruit zal krijgen.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Maarten L schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:55:
Volgens mij zijn er bepaalde regels betreffende het openen van dit soort topics!
Dat klopt inderdaad; er zijn enkele regels met betrekking tot enquêtetopics om zo te voorkomen dat het hele forum ermee vol komt te staan zonder dat we daar zelf iets aan hebben. Een aantal van de voorwaarden zijn dat je eerst even overlegt met de crewleden van het forum waarin je topic hoort (in dit geval waarschijnlijk Stuffis Generalis, maar daar heb je geen toegang tot) en dat je uiteindelijk je resultaten en conclusies met ons deelt zodat erover gediscussieerd kan worden.

Neem even contact op met de moderators die boven dit subforum staan (SmartDoDo, Rukapul of LuNaTiC dus), dan helpen zij je wel verder. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.