Toon posts:

Domain + Mailserver

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om via www.namezero.com een domeinnaam te registreren (gratis). En dit te gebruiken met behulp van een eigen mailserver om zo eigen emailadressen aan te maken? Zodat ik bijvoorbeeld emailadressen kan aanmaken zoals bijvoorbeeld:
vb1@redcell.com, vb2@redcell.com enz. (voor meerdere personen dus op 1 domeinnaam).

Misschien is dit al een keer gevraagd. (zo ja, sorry).Ik heb dit onderwerp nog gezocht bij 'search', maar kon geen antwoord vinden.

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ze mx-records ondersteunen / hebben, ja dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 21:44

Sick Nick

Drop the top!

je kan bij namezero de e-mail laten forwarden, dus email1@blabla.com gaat naar het ene e-mail adres, email2@blabla.com naar het tweede, enz.
Je kan ze dus ook laten forwarden naar je eigen mailserver ofzo.
K heb alleen slecht nieuws voor je, bij namezero nemen ze geen nieuwe klanten aan buiten de vs/canada. Nu heb ik het ook 2 maanden geleden geprobeerd onder de naam van een kennis in amerika maar dan doet ie het nog niet. Helaas. Als je er al een hebt (net als ik *D ) dan kan je dus wel met je mail spelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Grmbl. :( lekker

dus als non-vs'er :P kan ik geen domain aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar, las het net zelf:

Free Services currently available to U.S. residents only.

Iemand dan een betere oplossing om aan een gratis domein (eventueel subdomein) te komen voor me mailserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoli
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-04 17:19
www.no-ip.com

Doet netjes aan forwarden en je hebt niet eens een vast Ip adres nodig :)
Pagina: 1