Hoi allemaal ik ben op zoek naar een nieuwe headset het moet het liefst een surround headset zijn.
Ik speel Battlefield badcompany 2 en World of warcraft ook speel ik spellen zoals Assasins Creed
Ik heb wel wat headsets op het oog en heb ook wel wat revieuws gelezen ook heb ik het forum door genomen
maar ben er toch niet helemaal uit.
IK heb een selectie gemaakt en kwam op deze headsets uit:
de Roccat Kave is een 5.1 headset maar is geen usb ik weet niet of mijn onboard geluidskaart goed genoeg is voor deze set
mijn moederbord is :
GA-770T-USB3 van Gigabyte
De Logitech schijnt weer wat problemen te hebben dat niet ieder spel ondersteund word zoals te lezen in dit artikel
De razor is weer een stuk duurder is dit prijsverschil het wel waard
Ik heb zelf een lichte voorkeur voor de logitech omdat ik gewoon goede ervaringen hebt met Logitech spullen
Ik heb ook een G15 en een G9X en dat bevalt prima tevens is de service van Logitech goed
Mijn vraag is zijn er nog goede alternatieven.
De Creative Fatal1ty Gaming Headset valt af
Puur en alleen dat ik helemaal klaar ben met Creative en hun Support
Ik koop werkelijk nooit meer wat van dat merk na een hoop slechte ervaringen
Ik speel Battlefield badcompany 2 en World of warcraft ook speel ik spellen zoals Assasins Creed
Ik heb wel wat headsets op het oog en heb ook wel wat revieuws gelezen ook heb ik het forum door genomen
maar ben er toch niet helemaal uit.
IK heb een selectie gemaakt en kwam op deze headsets uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Logitech G35 gaming headset | € 86,45 | € 86,45 |
| 1 | Razer Megalodon 7.1 Gaming Headset | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Roccat Kave | € 74,- | € 74,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 285,45 | |
de Roccat Kave is een 5.1 headset maar is geen usb ik weet niet of mijn onboard geluidskaart goed genoeg is voor deze set
mijn moederbord is :
GA-770T-USB3 van Gigabyte
De Logitech schijnt weer wat problemen te hebben dat niet ieder spel ondersteund word zoals te lezen in dit artikel
De razor is weer een stuk duurder is dit prijsverschil het wel waard
Ik heb zelf een lichte voorkeur voor de logitech omdat ik gewoon goede ervaringen hebt met Logitech spullen
Ik heb ook een G15 en een G9X en dat bevalt prima tevens is de service van Logitech goed
Mijn vraag is zijn er nog goede alternatieven.
De Creative Fatal1ty Gaming Headset valt af
Puur en alleen dat ik helemaal klaar ben met Creative en hun Support
Ik koop werkelijk nooit meer wat van dat merk na een hoop slechte ervaringen