Hallo allemaal ik zit met het volgende probleem ik gebruik een laptop van fujitsu siemens het merk esprimo mobile die een 2 channel audio codec ondersteunt in het verleden heb ik hier gluidskaart drivers van realtek op gehad met een blauw en wit menu de ac97 met heel veel extra mogelijkheden een overzicht van allerlei digitale functies Inc Dolby digital passtrough na dat ik windows er opnieuw heb opgezet wilde ik dezelfde drivers weer instaleren maar kreeg ze er niet meer op er word steeds een melding gegeven met verouderde cpl ik heb al de nieuwste opvolger geprobeerd maar ook dat zonder resultaat
Kan iemand mij helpen !!
Verwijderd
Heb je de laatste nieuwe driver gedownload of probeer je een oude versie vanaf cd te installeren?
Je kan ook de laatste driver van de Realtek site zelf proberen.
Kan je alsjeblieft leestekens gebruiken, want je post is echt niet te lezen...Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:24:
Kan iemand mij helpen !!
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik heb Realtek 2.54 er nu op staan deze driver bestaat uit 2 audio configs genaamd RtHDVBg en RtHDVCpl ik krijg RtHDVBg helaas niet open maar de instalatie is veder foutloos verlopen iemand tips om de audio Config te openen
Ja, gebruik leestekens!Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 16:19:
Ik heb Realtek 2.54 er nu op staan deze driver bestaat uit 2 audio configs genaamd RtHDVBg en RtHDVCpl ik krijg RtHDVBg helaas niet open maar de instalatie is veder foutloos verlopen iemand tips om de audio Config te openen
Nederlands is makkelijker als je denkt
Verwijderd
En nu nog een reactie op tips en vragen van anderen.Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 16:19:
Leuk site trouwensNielson schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:40:
Je kan ook de laatste driver van de Realtek site zelf proberen.
Best viewed at 800x600 with IE 6.0 or Netscape 7.02 or Mozilla Firefox 1.0.6 or higher.
Oké, dit is de laatste keer dat ik het vraag:
Ten eerste: als je wat post gebruik dan leestekens, want je posts zijn niet te lezen.
En ten tweede wordt het erg op prijs gesteld als je wat feedback geeft op wat anderen vragen.
Ten eerste: als je wat post gebruik dan leestekens, want je posts zijn niet te lezen.
En ten tweede wordt het erg op prijs gesteld als je wat feedback geeft op wat anderen vragen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Pagina: 1