Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adobe Encore CS5 DvD Menu

Pagina: 1
Acties:

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-11 18:46

John2B

I Love RAID5..!!

Topicstarter
Ik heb een menu gemaakt, incl chapters (Engelse versie CS5) Alles werkt en ziet er top uit.

Het enige is dat zodra ik de DvD test in encore, de Dvd direkt begint af te spelen, springen naar volgende chapter werkt ook, en aan het einde springt die terug naar het mooie START MENU.

Alleen wat ik wil is dat de DvD start met het STARTMENU ipv direkt met afspelen.

Ik heb de startlink al proberen te wijzigen, maar encore geeft aan dat dat niet kan? 8)7

Heb diverse settings/instellingen geprobeerd, en ben al een week aan uitproberen en zoeken op internet, maar zonder resultaat. :(

Iemand een idee..?? Het zal ongetwijfeld een kleinigheidje zijn, je moet het alleen maar even weten ;-)

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:16
Heb je het menu als First Play ingesteld??

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-11 18:46

John2B

I Love RAID5..!!

Topicstarter
Ja...dat was het. Verwees nu naar de tijline ipv het menu...TOPPIE..Het werkt. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door John2B op 21-11-2010 16:18 ]

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship