Mensen help!!!! ik gebruik inmiddels linksys papT2. maar sinds kort heb ik een nieuwe modem van KPN ExperiaBox Thomson.... blijkbaar laat Thomson linksys niet inloggen bij alle sip die ik ken zo als voipbuster,justvoip,freecall enz. maar wat raar is dat sip.sipnet.ru laat die wel inloggen , maar het probleem is dat deze server niet voip bediend in Nederland. Iemand heeft mij geadviseerd om een router tussen linksys en Thomson te plaatsen,maar dan is alles het zelfde sip.xxxx.ru doet het sip.xxxxx.com doet het niet. wie weet waar de oorzaak kan zijn ? graag hoor ik reactie.
Probeer je verhaal en je topictitle eens te verduidelijken? Ik moest t 3x lezen om het te kunnen volgen, en 'linksys' zegt erg weinig..
Anyway: Lang verhaal kort: Je ATA registreerd niet als ie achter een EB geplaats is?
Wat heb je verder al geprobeerd of opgezocht? Ik mis eigenlijk behalve een paar andere sipregistrars wat je verder al gedaan hebt.
Volgens mij is het probleem gewoon dat poort 5060 door je EB al in gebruik is. Kun je bij de voipprovider die jij wilt gaan gebruiken geen andere poort gebruiken?
En als je voip van je EB niet gebruikt, kun je ook een andere modem gebruiken volgens mij, dan heb je dat probleem ook niet.
Anyway: Lang verhaal kort: Je ATA registreerd niet als ie achter een EB geplaats is?
Wat heb je verder al geprobeerd of opgezocht? Ik mis eigenlijk behalve een paar andere sipregistrars wat je verder al gedaan hebt.
Volgens mij is het probleem gewoon dat poort 5060 door je EB al in gebruik is. Kun je bij de voipprovider die jij wilt gaan gebruiken geen andere poort gebruiken?
En als je voip van je EB niet gebruikt, kun je ook een andere modem gebruiken volgens mij, dan heb je dat probleem ook niet.
Zoiets ja, dit is een van de vele issues die ik lees met een losse voice kist aangesloten op een recent KPN-modem..DJSmiley schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:09:
1. De titel. Kom op zeg.
2. Onbegrijpelijk verhaal.
3. Geen eigen inzet, helpdesk vraag.
Kortom: op slot.
2. Onbegrijpelijk verhaal.
3. Geen eigen inzet, helpdesk vraag.
Kortom: op slot.
Dit topic is gesloten.
![]()