Onderzoek online telecomaankopen | Win een HTC smartphone!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaker,

Je gaat op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon in combinatie met een nieuw abonnement. Wat doe je? Koop je hem online of toch maar liever in de winkel bij jou om de hoek? De eerste optie is in de meeste gevallen vele malen goedkoper. Onderzoek wijst echter uit dat slechts 36% van de telecomaankopen daadwerkelijk online plaatsvindt.

Wat kan jou tegenhouden een online telecomaankoop te doen en wat vind jij belangrijk wanneer je overweegt dit juist wel te doen? Deel je ervaringen over dit onderwerp en neem deel aan een korte enquête waarmee je ook nog eens kans maakt op een spinternieuwe HTC Wildfire.

In het kader van mijn studie 'Digitale Communicatie' ben ik bezig met het uitvoeren van een onderzoek naar het gedrag van de consument bij het doen van online telecomaankopen. De gegevens die voortkomen uit het onderzoek zullen worden gebruikt voor een uitgebreide doelgroepanalyse ten gunste van een nieuw te introduceren vergelijkingstool voor mobiele telefoons en abonnementen.

Graag wil ik je vragen deel te nemen aan een kort vraagonderzoek. Het vraagonderzoek bestaat uit 19 vragen verdeeld over vier categorieën en neemt slechts enkele minuten in beslag.

Medewerking aan dit onderzoek wordt natuurlijk zeer op prijs gesteld en geeft daarnaast uitzicht op een splinternieuwe HTC Wildfire, welke onder alle deelnemers zal worden verloot. De winnaar van deze Android smartphone zal op vrijdag 18 december bekend worden gemaakt.

Klik hier voor deelname aan het onderzoek

Werkt de link niet? Kopieer dan de hierna volgende URL naar de adresbalk van je browser: http://www.surveymonkey.com/s/telecomonderzoek

Deze enquête is geplaatst met toestemming van de beheerders van dit forum. Uiteraard zullen de resultaten na afloop van het onderzoek binnen dit topic worden gepubliceerd.

Alvast mijn dank voor je aandacht en eventuele deelname!

Groet, Jorik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 13:57
ingevuld, nog veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 17:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

* Orion84 bevestigt dat er toestemming voor dit topic is :)

Veel succes met je onderzoek en aan een ieder die de enquete invult: alleen posten dat je hem hebt ingevuld is niet zo interessant, het lijkt ons leuk om ook hier in dit topic in discussie te gaan over de beweegredenen achter het wel of juist niet online kopen.

Zelf doe ik het al jaren met een tweedehands Nokia toestel en een sim only abo. Mocht ik in de toekomst een nieuw toestel gaan scoren dan zou ik me nog wel eens goed achter de oren krabben voor ik dat online doe. Als ik zie wat er hier op het forum soms voor horrorverhalen langskomen over service of beter het gebrek daar aan dan lijkt me bij zo'n toch best prijzige aankoop een fysiek aanspreekpunt wel zo prettig.

Daar betaal ik dan ook best een paar euro meer voor, net zoals ik het grootste deel van mijn DSLR uitrusting niet online heb gekocht.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb hem ingevuld, maar ben niet erg onder de indruk.
Ik heb geen bezwaren tegen online kopen, maar volgens je onderzoek moet dat wel (vraag 17). Ik heb daar dus geen ingevuld als "belangrijkste". En ik ben benieuwd of je kan uitleggen wat: "Welke online hulpfunctie geeft u het meeste potentieel?" betekent. Waarom stel je zo'n vraag niet in gewoon Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

De laatste vraag over potentieel is inderdaad niet erg duidelijk.

Eigenlijk heb ik geen bezwaren om online een mobiel te kopen vanwege de slechte ervaringen in de winkel. Weinig goede adviezen, geen onderhandelingsruimte en redelijk beperkte keus. Ik ga dan liever zelf een aantal reviews lezen om mijn keuze te maken en vervolgens te kijken waar ze de beste aanbieding hebben.

Het enige nadeel is inderdaad de betrouwbaarheid. Wanneer ik lees dat een bepaalde website of webwinkel een recent een slechte beoordeling heeft gehad (met uitleg), dan zal ik daar al zeker geen aankoop doen. Voor grote aankopen (een moderne smartphone) zou ik wat voorzichtiger zijn en wellicht ook kijken of een goede deal te sluiten is in de winkel.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 06:53
Vaak is het ook zo dat nog uit te komen toestellen eerder in de fysieke winkel liggen dan in de webshop. Grote toko's sluiten zo nu en dan wel eens een dealtje met het desbetreffende merk over voorrang bij levering.

Dus die optie mis ik ook wel een beetje, voorradigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

en neemt niet langer als 5 minuten in beslag
Neemt niet langer dan toch...?

Een modaal salaris wordt bijna altijd met bruto gerekend, niet netto. Ik zou niet eens weten wat ik netto per jaar binnenkrijg, maar ik weet tot op de euro na wat ik bruto krijg.

Verder ook ingevuld, maar absoluut eens met Jorian29.

Wat verdere toelichting Er zijn wat mij betreft twee categorieën te onderscheiden bij de kopers:
- Mensen die voor de nieuwste telefoon gaan
- Mensen die voor een leuke telefoon gaan en kiezen wat er op dat moment is

Bij de nieuwste telefoons gaat het vaak mis met de beschikbaarheid en daarmee leverbaarheid van de telefoon en krijgen webshops een slechte naam omdat ze één product niet kunnen leveren. Een telefoonwinkel heeft deze problemen misschien ook, maar kan je makkelijk naar binnen lopen, vragen of het toestel er is en zonder verplichtingen weer naar buiten lopen. Bij een webshop is er meestal een bestelling al geplaatst en zit je vast aan een abonnement.

Voor de andere groep mensen geldt voornamelijk dat ze een leuke telefoon willen kiezen en minder op de nieuwste specificaties afkomen, maar gewoon voor de look-and-feel gaan. En daar komt een telefoonwinkel goed uit de bus omdat je een telefoon fysiek kan vasthouden voordat je over gaat tot de koop/abonnement.

Edit: en natuurlijk succes met je onderzoek ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tinnef schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:56:
Ik heb hem ingevuld, maar ben niet erg onder de indruk.
Ik heb geen bezwaren tegen online kopen, maar volgens je onderzoek moet dat wel (vraag 17). Ik heb daar dus geen ingevuld als "belangrijkste". En ik ben benieuwd of je kan uitleggen wat: "Welke online hulpfunctie geeft u het meeste potentieel?" betekent. Waarom stel je zo'n vraag niet in gewoon Nederlands?
Allereerst dank voor uw reactie en feedback. Ik begrijp uw veronderstelling, echter heb ik voor deze methode gekozen om de verschillen in (mogelijke) bezwaren of voordelen extra te benadrukken. Anderzijds bestaat naar mijn mening de kans dat de deelnemer enkel voor de optie 'belangrijk' kiest en dus geen onderscheidend criterium naar voren brengt. Wanneer u, net als ik, weinig bezwaren heeft tot het doen van online aankopen, vult u in dat u dit een minder belangrijk item vindt.
Met de hulpfunctie bedoel ik eigenlijk de functionaliteiten (tools) die u het vertrouwen geven in de desbetreffende producten en/of diensten. Als u of iemand anders een betere omschrijving weet, dan verneem ik dat natuurlijk graag.

Groet, Jorik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Motrax schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:28:
[...]

Neemt niet langer dan toch...?
Dank voor uw reactie en feedback. Daar heeft u helemaal gelijk in en dat was is een beetje van slordig van mij. Omtrent uw tweede punt ga ik u wederom gelijk geven. Op dit punt was ik al gewezen, echter kan ik op dit moment de onderzoekstool niet meer aanpassen omdat ik dan wellicht een vertekend onderzoeksresultaat krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik gebruik sim-only én een zakelijk abonnement. Dat kan ik niet aangeven. Wat nu?

Verder mis ik de optie "reviews van anderen over deze shop" bij vraag 18.

[ Voor 32% gewijzigd door CodeCaster op 21-11-2010 22:52 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:50:
Ik gebruik sim-only én een zakelijk abonnement. Dat kan ik niet aangeven. Wat nu?

In het kader van het onderzoek vallen 'sim-only zakelijk' en 'zakelijk abonnement' beide onder dezelfde noemer. Simpel gezegd kunt u dus kiezen voor 'zakelijk abonnement'.
Wanneer u een optie in gedachte heeft die niet in het rijtje staat, zoals bij vraag 18, kan deze worden ingevuld in het invoerveld onderaan: 'Plaats hier uw toelichting of afwijkende criterium'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je reactie. Ik wil mijn taalgebruik graag een beetje aanpassen en zal dat vanaf nu ook doen ;) Ik heb mij geregistreerd bij Tweakers, waarna later de gedachte in mij opkwam de enquête te plaatsen binnen dit forum. Vervolgens heb ik hiervoor nadrukkelijk toestemming gevraagd bij de moderators van deze subgroep. Totdat deze moderators mij tegenspreken ben ik van mening dat ik niet in strijd handel met de regeltjes. Daarnaast denk ik dat het onderwerp van deze thread voldoende stof biedt voor een stevige discussie, waar ook andere mensen in de toekomst wat aan hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door SmartDoDo op 21-11-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:32

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
Zoals dreamscape aangeeft is het inderdaad niet nodig om iedere keer de groeten te doen, we gaan er vanuit dat dat automatisch bij de post is ingebakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:59:
[...]

In het kader van het onderzoek vallen 'sim-only zakelijk' en 'zakelijk abonnement' beide onder dezelfde noemer. Simpel gezegd kunt u dus kiezen voor 'zakelijk abonnement'.
Ik bedoel dat ik twee abonnementen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:21:
[...]

Ik bedoel dat ik twee abonnementen heb.
Pardon, goed opgemerkt! Het betreft hier het abonnement dat je primair gebruikt. Ik zal de vraag dan ook bij deze even bijwerken, want ik begrijp dat dit zorgt voor enige onduidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:17

lordsnow

I know nothing

Tip: om mensen te stimuleren om de enquete in te vullen, mischien een idee om aan te geven wat een HTC Wildfire is, en wat de specs zijn etc. (Zelf weet ik niks van mobieltjes, en HTC Wildfire zegt mij totaal niets).

Als je dan toch bezig bent met onduidelijkheden weg te werken:

"1. Wilt u in aanmerking komen voor een splinternieuwe 'HTC Wildfire', voer dan hieronder uw e-mailadres in. Wilt u liever anoniem blijven, ga dan verder met de volgende vraag."
=> wordt niet expleciet aangegeven, maar waarschijnlijk wordt hier bedoeld dat als je niet je e-mail adres achterlaat je niet meedingt naar de HTC Wildfire.

"10. Heeft u met uw huidige mobiele abonnement de beschikking over mobiel internet?"
=> kan ik hier niet selecteren "Weet niet"? Mijn mobiel kan het iig niet. Of mijn abonnement het eventueel aankan weet ik niet.

"14. Overweegt u uw nieuwe telefoon via het internet aan te kopen?"
=> Ik overweeg op dit moment helemaal niet om een telefoon te kopen!? Niet in een gewone winkel, niet via Internet. Mijn mobieltje doet het nog gewoon, dus er is geen reden om een nieuwe te halen. Of bedoel je, "Zou u eventueel een nieuwe telefoon via Internet kopen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ook nog een onduidelijkheidje gevonden en wel bij de vraag naar de belangrijkste bezwaren tegen online aankopen : ik heb geen bezwaren tegen online aankopen, heb de meeste van onze telefoons online gekocht, wanneer ze defect zijn, gaan we er wel mee naar een service center, aangezien we toch altijd simlockvrije toestellen zonder provider-branding kopen.
Omdat ik dus geen bezwaren heb, zou ik die vraag 't liefst oningevuld laten, maar dat kan niet, dus heb ik overal maar "onbelangrijk" ingevuld, hoewel deze punten uiteraard wel belangrijk zijn, maar voor mij niet gelden als bezwaar tegen online aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 17:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

CodeCaster schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:50:

En mag jij voor je zakelijke telefoon ook zelf bepalen waar je een nieuwe koopt, want dat is waar de enquete uiteindelijk over gaat? * Orion84 heeft ook een prive toestel met sim-only en een zakelijk toestel met bijbehorend abo, maar heeft het gewoon ingevuld aan de hand van het privegedeelte aangezien dat het enige toestel is waar ik zelf bepaal waar ik een eventueel nieuw apparaat/abo ga kopen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marly schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:21:
Ook nog een onduidelijkheidje gevonden en wel bij de vraag naar de belangrijkste bezwaren tegen online aankopen : ik heb geen bezwaren tegen online aankopen, heb de meeste van onze telefoons online gekocht, wanneer ze defect zijn, gaan we er wel mee naar een service center, aangezien we toch altijd simlockvrije toestellen zonder provider-branding kopen.
Omdat ik dus geen bezwaren heb, zou ik die vraag 't liefst oningevuld laten, maar dat kan niet, dus heb ik overal maar "onbelangrijk" ingevuld, hoewel deze punten uiteraard wel belangrijk zijn, maar voor mij niet gelden als bezwaar tegen online aankopen.
Allereerst reuze bedankt voor het invullen van de enquête. Uit onderzoek is naar voren gekomen dat deze bezwaren een beperkende rol kunnen spelen bij het doen van online aankopen. Het onderzoek heeft tot doel hierin een duidelijk onderscheid kenbaar te maken. Wanneer je; net als ik, weinig bezwaren hebt tot het doen van online aankopen, kun je het beste invullen dat je dit een minder belangrijk of onbelangrijk item vindt. Hiermee geef je immers aan dat het desbetreffende bezwaar onbelangrijk voor jou is.

Graag wil ik nog even wat met jullie delen. Vandaag heb ik ter plekke kennisgenomen van de 'Thuiswinkel Monitor Consumenten Elektronica en mobiele telecom'; een brachrapport waarvoor het onderzoek is uitgevoerd door 'Blauw Research' te Rotterdam. Deze onderzoeksrapportage, welke tweemaal per jaar wordt uitgebracht, geeft inzicht in branchespecifieke cijfers met betrekking tot doelgroep-, markt- en consument gerelateerde onderwerpen. Heel interessant voor studenten en marketeers. ;) Maargoed, om een lang verhaal iets korter te maken:

De onderzoeker concludeert onder andere dat het belangrijkste bezwaar voor het doen van online aankopen voortkomt uit het feit dat consumenten voorafgaand aan de koop niet in aanraking komen met het product. Hoe kijken jullie hier tegenaan en ervaren jullie dit probleem ook bij het aanschaffen van een nieuwe mobiele telefoon en/of abonnement? Of kijken jullie toch nog even stiekem in de winkel, voordat je hem bij de meest betaalbare webshop aankoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Orion84 schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:25:
[...]

En mag jij voor je zakelijke telefoon ook zelf bepalen waar je een nieuwe koopt, want dat is waar de enquete uiteindelijk over gaat? * Orion84 heeft ook een prive toestel met sim-only en een zakelijk toestel met bijbehorend abo, maar heeft het gewoon ingevuld aan de hand van het privegedeelte aangezien dat het enige toestel is waar ik zelf bepaal waar ik een eventueel nieuw apparaat/abo ga kopen.
Natuurlijk, anders zou het ook niet echt bruikbare enquêteresultaten opleveren. "14. Overweegt u uw nieuwe telefoon via het internet aan te kopen?" - "Anders, namelijk: nee, maar m'n chef wel! _O- ".

En @TS: ja, ik heb m'n telefoon in de winkel uitgezocht, even het een en ander aan onzin gehoord over de telefoon "ja meneertje, dit AMOLED-scherm is voorzien van een speciale coating waardoor die de zon weerspiegelt en dus buiten beter zichtbaar is!" en daarna toch maar besloten om 'm online te kopen na het lezen van nog een paar reviews.

[ Voor 19% gewijzigd door CodeCaster op 22-11-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 17:26
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:56:
[...]

.....

De onderzoeker concludeert onder andere dat het belangrijkste bezwaar voor het doen van online aankopen voortkomt uit het feit dat consumenten voorafgaand aan de koop niet in aanraking komen met het product. Hoe kijken jullie hier tegenaan en ervaren jullie dit probleem ook bij het aanschaffen van een nieuwe mobiele telefoon en/of abonnement? Of kijken jullie toch nog even stiekem in de winkel, voordat je hem bij de meest betaalbare webshop aankoopt?
Ik bestel tegenwoordig bijna alles online. Voor veel aankopen (TV/PC-monitor, laptop, telefoon, MP3-speler etc) kijk ik eerst rond in winkels, vervolgens kijk ik online naar reviews en prijzen. Soms ga ik daarna nog weer terug naar de winkel en ga ik een gesprek met een verkoper aan, daarbij vermeld ik dan ook dat de prijs in zijn winkel voor het betreffende product (veel) hoger is dan wanneer ik het online bestel. In sommige gevallen bieden ze dan een korting aan zodat de prijs gelijk komt met het product online en dan koop ik het wel in de winkel. Maar anders gewoon online.
Ik hecht niet zoveel waarde aan het contact in de winkel, zoals veel mensen wel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
@Jorik8707:
Alvorens een telefoon online te kopen, wil ik hem inderdaad eerst even gezien en vooral in handen gehad hebben, als vrouw heb ik vrij klein handen en de dunne, maar brede toestellen, die momenteel zo in de mode zijn, vind ik persoonlijk niet prettig in de hand liggen.
Wanneer ik het betreffende toestel dus niet al ken, omdat een vriend of collega hem heeft, loop ik even een winkel binnen, verbaas me daar over de prijs en de nonsens, die ik te horen krijg en bestel de telefoon vervolgens met een gerust hart online :), uiteraard alleen bij vertrouwde, al jaren bestaande webshops, die goede gebruikersreviews hebben en waar wij zelf ook al eerder tot tevredenheid gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de topictitel lees, dan lijkt het alsof ik sowieso een smartphone win............
Zal wel niet zo zijn, of???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit al jaren mijn mobiele contract online af. Ik heb altijd het gevoel dat die gasten in een winkel niet dat aanbieden wat ik nodig heb maar waar ze zelf de hoogste bonus voor ontvangen :( .

Dus lekker online doen. Vaak weet ik toch al welk toestel ik hebben wil en dan is het alleen nog de beste aanbieding zoeken :P.

Dit doe ik bij shops die ik het meest betrouwbaar acht (keurmerk, bezoekadres, hoe lang ze bestaan). Tot nu toe geen slechte ervaringen gehad. Afgezien van een langere levertijd dan op de site vermeld stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grappige vind ik dat een hoop mensen dus kijken naar de betrouwbaarheid van de winkel. Ik zal bijna nooit bij de goedkoopste winkel bestellen als dat niet een heel bekende zaak is. Mijn verwachting was eerder dat de meeste tweakers gewoon bij de goedkoopste winkel zouden bestellen. Misschien dat dit een heel speciaal hoekje van Got is waar mensen sowieso voorzichtiger zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ik daar een voorbehoud in de tekst "Onder de serieuze deelnemers zal een splinternieuwe 'HTC Wildfire' worden verloot."? Ik hoop maar dat is serieus genoeg heb deelgenomen om in aanmerking te komen voor de Wildfire :P.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 18:41:
Het grappige vind ik dat een hoop mensen dus kijken naar de betrouwbaarheid van de winkel. Ik zal bijna nooit bij de goedkoopste winkel bestellen als dat niet een heel bekende zaak is. Mijn verwachting was eerder dat de meeste tweakers gewoon bij de goedkoopste winkel zouden bestellen. Misschien dat dit een heel speciaal hoekje van Got is waar mensen sowieso voorzichtiger zijn :?
Ik denk sowieso niet dat Tweakers voor de per definitie goedkoopste winkel gaan. Je hebt natuurlijk shopreviews tot je beschikking en als een hele goedkope winkel er niet al te best uitkomt bedenk je je wel twee keer. Ook de ervaringen in de mobiele topics voor wat betreft levering en het afsluiten van contracten met telefonieproviders bieden je een handvat om de goede en de slechte shops van elkaar te onderscheiden. Tweakers zijn over het algemeen slimmere mensen op het gebied van internet en tech dan de gemiddelde Nederlander naar mijn idee ;). Zij zullen dus eerder door hebben dat de look & feel van een website niet goed is, een shop sowieso door Google halen en eventueel de shopreviews en forumposts erbij pakken.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2010 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 13:16:
De winnaar van deze Android smartphone zal op vrijdag 18 december bekend worden gemaakt.
Wie is de gelukkige winnaar, en waar is dit bekendgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 18:41:
Ik heb veertig euro "verloren" door mijn PC niet bij de goedkoopste, maar de meest betrouwbare winkel te bestellen. Het resultaat was dat ik alles twee dagen later netjes verpakt in huis had. Bij iedere goedkopere winkel had het langer geduurd of zal er wel wat anders mis zijn geweest met de bestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
Ik heb de enquete ingevuld, succes!

Wanneer komt de uitslag?
Pagina: 1