Toon posts:

Goedkope hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goedkope hosting, eigenlijk naar de goedkoopste hosting.

Ik heb een hosting nodig voor 10mbps. Weet iemand misschien een hele goedkope. Hij hoeft niet in Nederland te zijn, maar moet wel snel bereikbaar zijn vanuit Europa en Amerika. Ook moet de hosting minstens 25 burstable zijn. Weet iemand er mischien 1?

Bedankt,
Mark

Verwijderd

als je naar de goedkoopste hosting zoekt kan je er bijna van op aan dat je niet 1 van de beste krijgt.

kijk anders eens naar www.deheeg.nl deze is wel goedkoop.

of zoek op www.webhosters.nl

Verwijderd

Minstens een 10Mbit verbinding, maar wel voor bijna nix? >:) Maar wat ga je hosten dan?

Verwijderd

Ik heb mijn domein geregistreerd op www.spammerdespam.nl. _/-\o_
Ik ben hier zéér tevreden mee, je krijgt altijd razendsnel antwoord op je vragen. Zelfs op zondag avond. Ze hosten niet alleen website's, ze hebben ook gameservers, teamspeakservers etc.
Ik maakte eerst altijd gebruik van Lycos hosting, maar 5 dagen wachten op antwoord is niet echt positief te noemen! :( Lycos ziet mij nooit meer terug.

[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 09-02-2005 21:42 ]

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 23:00
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:04:
<knip wegspam>
Ze hosten niet alleen website's, ze hebben ook gameservers, teamspeakservers etc.
Ik maakte eerst altijd gebruik van Lycos hosting, maar 5 dagen wachten op antwoord is niet echt positief te noemen! :( Lycos ziet mij nooit meer terug.
Nou, zelf ben je ook niet echt snel met reaggeren.
Maar getuige je sig ging het je ook alleen maar ff om je hostingbedrijfje kenbaar te maken. :X
(volgens mij kan deze wel dicht, want PNS is het allerminst)

[ Voor 16% gewijzigd door Maarten @klet.st op 09-02-2005 21:41 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

[/spam]

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.