• mdebr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-04-2025
Ik lijk een beetje opzoek te zijn naar een niet bestaande combinatie.

Mijn A.C. Ryan gebruik ik minstens zo vaak voor mijn mp3's als voor het kijken van films (streamend van mijn NAS (ds209)). Nu wil ik eigenlijk dat ik gewoon mijn muziek aan kan zetten zonder dat ik ook de hele tijd de TV aan moet zetten, naar muziek te moeten navigeren, muziek aanzetten en de tv weer uit te doen. Daarnaast wil ik er ook mijn films mee kunnen kijken.

Ik hou de ontwikkelingen rondom HTPC's/ NMT redelijk in de gaten, maar heb nog niet iets gezien waarin ik beide in 1 apparaat heb. Behalve misschien de Popcornhour C-200.

Enige oplossing die ik vaak vind is om bijv naast de A.C. Ryan een Logitech Duet neer te zetten, maar wil eigenlijk voorkomen dat ik verschillende devices (en dito afstandsbedieningen) krijg.

Iemand een idee?

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Kun je zelf software installeren op je AC Ryan? In dat geval zou je xbmc kunnen installeren als mediacenter software, en die kun je dan besturen vanaf je Android/iPhone telefoon.

Mother, will they like this song?

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:14
XBMC op een AC Ryan Playon gaat denk ik niet lukken.
En als het wel lukt is de interface op je iPhone / Android toestel nog niet wat je krijgt bij een Logitech Duet.

Ik heb om precies die reden inderdaad beide staan, een HTPC met XBMC en een Logitech Duet voor muziek.
En dat bevalt prima.

Je zou op een HTPC logitech squeezeserver en squeezeplayer kunnen draaien naast XBMC, en dan kan je inderdaad met je iPhone of Android toestel de squeezeplayer bedienen.