Daikin 4MXM68A2V1B9 + FTXA50C2V1BB + 2x FTXM25A5V1B + FTXM20A5V1B. SolarEdge 13960 Wp PV array + SE9K inverter
Ja, zo kun je een diskless workstation booten.
Je hebt inderdaad een server nodig, maar dat hoeft niet Linux te zijn.
Het hangt echter af van je BIOS welke remote-boot protocollen hiervoor ondersteund worden.
Een veelvoorkomende is die van Novell, ik draai thuis nog 2 schijfloze dingetjes vanaf mijn Novell-server.
Er zit ook een RemoteBoot-server in Windows NT Server, en ik weet dat ook OS/2 zoiets ondersteunde (of moet ik toch nog zeggen : ondersteunt ?).
Je hebt inderdaad een server nodig, maar dat hoeft niet Linux te zijn.
Het hangt echter af van je BIOS welke remote-boot protocollen hiervoor ondersteund worden.
Een veelvoorkomende is die van Novell, ik draai thuis nog 2 schijfloze dingetjes vanaf mijn Novell-server.
Er zit ook een RemoteBoot-server in Windows NT Server, en ik weet dat ook OS/2 zoiets ondersteunde (of moet ik toch nog zeggen : ondersteunt ?).
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
OS/2 ondersteunt het, IBM ondersteunde het.en ik weet dat ook OS/2 zoiets ondersteunde (of moet ik toch nog zeggen: ondersteunt ?).
Ik heb 't ook wel eens met NetWare gedaan, en Windows 95 als client OS. Werkt prima.