Mijn laptop,een HP pavilion dv7 2140ed, loopt af en toe (misschien 3 of 4 keer gebeurt) om onverklaarbare reden muurvast.Ik krijg dan een grijs scherm met allemaal verticale strepen. Er is dan echt nix meer mee te beginnen.Wanneer ik de laptop uit doe start ie alsof er nix gebeurt is.
De grote vragen zijn:
- Wat moet ik hiermee? ik heb garantie, maar het is niet te reproduceren. Wordt dit ergens gelogd?
- Hoe schadelijk is dit op de lange termijn?
- Waar (software/hardware) zou het aan kunnen liggen ? Ik heb gedacht aan oververhitting (op schoot) maar op het bureau doet ie het ook.
- Is dit een probleem wat andere HP Laptops ook hebben?
Ik heb deze laptop begin dit jaar gekocht.Deze is geleverd met Windows Vista en ik heb er toen gratis Windows 7 bij gekregen. Verder heb ik niets geks mee gedaan en heb de laptop nooit opnieuw geinstalleerd.Alle HP toeters en bellen zitten er nog op.
Wie kan mij verder helpen
De grote vragen zijn:
- Wat moet ik hiermee? ik heb garantie, maar het is niet te reproduceren. Wordt dit ergens gelogd?
- Hoe schadelijk is dit op de lange termijn?
- Waar (software/hardware) zou het aan kunnen liggen ? Ik heb gedacht aan oververhitting (op schoot) maar op het bureau doet ie het ook.
- Is dit een probleem wat andere HP Laptops ook hebben?
Ik heb deze laptop begin dit jaar gekocht.Deze is geleverd met Windows Vista en ik heb er toen gratis Windows 7 bij gekregen. Verder heb ik niets geks mee gedaan en heb de laptop nooit opnieuw geinstalleerd.Alle HP toeters en bellen zitten er nog op.
Wie kan mij verder helpen