(asus)Instant flash zonder cpu mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• thesinsher
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-02-2023
Hallo, ik wil een 890GX Extreme 3 moederbord met een amd X6 1055t nemen. Hierbij vraag ik me af of ik dan de moederbord kan flashen zodat het m'n AMD X6 1055t ondersteunt. Maar dan wel zonder CPU want ik heb geen andere socket AM3 cpu's.

Ik heb gehoord dat dit mogelijk is vandaar dat ik het toch navraag.

Mvg,

Jonathan

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

pricewatch: Asrock 890GX Extreme3 is geen Asus. Het ding ondersteunt out-of-the-box al X6 cpu's, dus flashen is niet nodig.

• thesinsher
en asrock hoort toch bij Asus?

Okay, dankje er stond amd X6 ready dus vandaar dat ik ging twijfelen maar dank u voor de verheldering ^_^

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:31

Shunt

Boe

thesinsher schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 21:54:
en asrock hoort toch bij Asus?

Okay, dankje er stond amd X6 ready dus vandaar dat ik ging twijfelen maar dank u voor de verheldering ^_^
Ja maar een fiat is ook geen Ferrari.
voor de zekerheid even checken bij de leverancier dat er de nieuwste bios op zit zo niet misschien toch maar even laten updaten.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• thesinsher
Okay, dankje.

Maar even voor de duidelijkheid, dus het is NIET mogelijk om instantflash te gebruiken zonder CPU?

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:42
Zonder cpu kan je gewoon simpel gezegd helemaal niks. Niet in je bios, en dus ook niet met instantflash.

• thesinsher
Okay, dankje

Nu weet ik dat ook weer ^_^

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Shunt schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 22:09:
[...]

Ja maar een fiat is ook geen Ferrari.
voor de zekerheid even checken bij de leverancier dat er de nieuwste bios op zit zo niet misschien toch maar even laten updaten.
Nieuwste BIOS is nergens voor nodig. De AMD800 chipset is juist uitgebracht i.c.m. de X6 serie cpu's en de 1055T was er al bij release. Zoals je op de cpu support list kan zien, wordt de 1055T al ondersteund op de één-na-oudste BIOS versie, welke uit kwam binnen een maand na de release BIOS:
http://www.asrock.com/mb/cpu.asp?Model=890GX Extreme3

De kans dat je een 1.00 versie op je bord hebt is zo goed als nul. Ik heb er iig nog niemand over gehoord en we hebben hier al heel wat eigenaars van die mobo/cpu combinatie rondlopen.

• thesinsher
Okay, nu weet ik dat ook weer
Pagina: 1