Toon posts:

Black Prophecy Closed Beta Giveaway

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet bijna zeker dat er een Black Prophecy topic is maar helaas kan ik die niet vinden meer.
ook niet met de search functie :X

Iedergeval er een closed beta give away http://www.gameitems.com/...ed-beta-giveaway-101.html

er zijn nog 1300 key's over

Het registeren van je BETA key gaat nog al omslachtig dus, dit is wat je moet doen.
http://blackprophecy.gami....php?p=73648&postcount=66

succes ;) want ik weet wel zeker dat ik paar mensen blij kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Eindelijk. Thx. Downloading. Had gmail mijn CB invite onder spam gezet :(
Heb dus nog een key over. Stuur maar een mailtje als je intesse hebt en de keys op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-09 00:11

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat een gedoe idd. Snap van de helft niet eens wat ik doe en waar het voor nodig is, heb maar gewoon maar de stappen gevolgd :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:36

g0tanks

Moderator CSA
Bedankt voor de tip, ik ben nu bezig met downloaden. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hurtebise schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:23:
Eindelijk. Thx. Downloading. Had gmail mijn CB invite onder spam gezet :(
Heb dus nog een key over. Stuur maar een mailtje als je intesse hebt en de keys op zijn.
Is die key niet gekoppeld aan dat e-mail adres? Dat wil je er niet bij geven neem ik aan.
Bij Yahoo ook in de spambox.

Nog ruim over de 500 te gaan overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje slecht dat de main site in het duits is. Of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Engels vlagje rechts bovenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat candy om te sharen

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ik61--E0EgY]

Afbeeldingslocatie: http://www.blackprophecy.com/typo3temp/pics/79e8e1877c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blackprophecy.com/typo3temp/pics/d484abdb2a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blackprophecy.com/typo3temp/pics/9366cfcb7b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blackprophecy.com/typo3temp/pics/5eb9920402.jpg

game is nog erg onstabiel tho
maar het is de closed beta. er zijn een aantal haken en ogen waar je van wilt weten als je gaat spelen..
ik zou iedereen die probeert een char te maken iig even de forums laten lezen van BP

overigens kan ik evt wel wat vragen beantwoorden als het nodig is

even wat snelle tips..

Skip de prequel.(word gevraagt als je een char maakt) deze is namelijk bugged
Docken in stations Space > slect station > rechtermuis > dock
alternatief "T" gevolgt door "P" met default shortcuts

Koop repairbots, deze staan gebind aan F1-F5 "afhankelijk van de quality en zullen je schip in combat instant healen

aan de OP, ik zie geen BP topic nog. mss zin om dit om te zetten naar een fatsoenlijke TS ?

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 13:45:

aan de OP, ik zie geen BP topic nog. mss zin om dit om te zetten naar een fatsoenlijke TS ?
Niet zo veel zin in eigenlijk heeft iemand interesse?

Iedergeval ik heb wat installatie problemen ontmoet.
De eerste gaat over net framework 4.0 issues. Dit is makkelijk op te lossen door de standalone versie ervan te downloaden.

Deze vind je hier:
http://www.microsoft.com/...1F31AB88B7&displaylang=en

En een andere probleem is dat waarschijnlijk de patcher. want hij herkent de versie niet en zal dus niet updaten.
Deze updates moet je dus handmatig downloaden en installeren.

Copy paste naar je webbrowser: http://patcher.blackprophecy.com/PatchInfos2.xml
(onder chrome werkt het niet)

hier staan de download links in.
Om deze rtp files te kunnen installeren moet je naar hoofdmap van black-prophecy/BIN/WIN32 gaan.
en klik op de applicatie RTpatch

hier bij krijg je een ms-dos venstertje waar je padnaam van de bestanden(de rt bestanden) moet intikken.
Klik op enter en hij installeert het :)

Voila en je kan gamen 8)7 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Grafisch wel behoorlijk knap. Combat is stevig wennen. Heb je nog andere wapens op het begin? Eerst lvl 6 missie is een fail. Enige tips? Attributes (character points omgooien)? Repair bots maar eens aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

investeer de eerste character points in 1 wapen techniek (mechanical/energy/explosive) 33%
33% HULL belangerijk voo tank
33% Shield belangerijk voor tank

en gebruik de 1k credits die je hebt om de BESTE wings en shield te kopen voor hitpoints
en natuurlijk een goede set wapens.. dan zou het al een stuk makkelijker moeten worden zeker als je meer shield points genereerd dan je tegenstander af kan halen

het duurde mij even voor ik het doorhad een paar maandjes terug maar ik lvl nu chars binnen 2-3 dagen naar lvl 30 en probeer ondertussen een aardig setje builds uit etc

overigens zou ik wat opletten met de grafische settings maxed out overhitte mijn 480 gtx
en het levert een aantal CRC errors op "ram-related" dus als je veel CRC errors krijgt even de texture quality naar beneden schroeven etc.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Net even een key meegepakt, nog +- 60 over dus wees er snel bij :)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
damn te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:40:
investeer de eerste character points in 1 wapen techniek (mechanical/energy/explosive) 33%
33% HULL belangerijk voo tank
33% Shield belangerijk voor tank

en gebruik de 1k credits die je hebt om de BESTE wings en shield te kopen voor hitpoints
en natuurlijk een goede set wapens.. dan zou het al een stuk makkelijker moeten worden zeker als je meer shield points genereerd dan je tegenstander af kan halen
Thx voor tips. Nieuw char maken dus. Kocht die repair bots aan, in inventory, tijdens missie 'use' gekozen, hull en shield weer up maar instant drone kwijt. Had toch liever dat ze orbitten rond je ship tijdens de vlucht. Nu voelt het als even een potion achterover kiepen.

Werken missies ondertussen weer? Ging gisteren slechts af en toe een missie oppikken. Bugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen een atm sinds de laatste patch is de mission launcher bugged na een reset werkt hij wel even maar het loopt snel vast

der word deze week een hoop downtime ingeplanned voor bugfixing dus dit zal wel snel gefixed zijn

client liep vrij goed voor de laatste grote patch btw dus er is ergens iets omgevallen oid

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Al beterschap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog geen patch gezien helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

correctie

GENERAL BUG FIXES & IMPROVEMENTS

Several server sided fixes have been applied in order to improve the overall stability
Fixed several general mission related bugs
Fixed defect where mission debriefing dialog was empty or invalid in certain circumstances
Vendors now sell items at a higher price than they buy them.

en nog een waslijst met dingen
hij moet weer redelijk speelbaar zijn nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Missies blijven bugged na update.

Verwijderd

mja idd ze deden het weer "even", niet veel gefixed dus :]

en aan de OP of evt mods geef mij maar Schrijf rechten op de TS dan maak ik wel wat

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 11:11 ]

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik was uitgenodigd voor de beta. Kreeg de mail al een paar weken geleden maar heb straks pas thuis internet. Zal het spel meteen downloaden zogauw ik een internet aansluiting heb op m'n desktop. Wacht hier al een hele tijd op. :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:48
Leuk game, ik mis alleen de ship classes van Eve-online.
Nu vlieg ik alleen maar in een fighter, ik zou graag uiteindelijk toch ook wel in wat grotere schepen willen vliegen zoals titans oid.

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

• Hurtebise
Ik merkte dat je kan gaan 'ratten' in enkele random belts. Krijg je daar ook cash voor bij iedere kill? Hoe loot je wrecks? Want met bugged missies is er ook niet heel veel aan.

Verwijderd

Target > R shortcut of rechtermuis loot
targetten via spacebar werkt het beste omdat een wrak geen active threat is
Leuk game, ik mis alleen de ship classes van Eve-online.
Nu vlieg ik alleen maar in een fighter, ik zou graag uiteindelijk toch ook wel in wat grotere schepen willen vliegen zoals titans oid.
je hebt eigenlijk 1 basisframe maar bouwt je schip zelf uit onderdelen, deze onderdelen zullen in de toekomst natuurlijk meer variatie krijgen, groter of kleiner zijn en dus meer massa hitpoints geven met als nadeel dat je schip daar dus slomer van word. denk aan het principe HAC > speedtank > armortank/shieldtank

aleen zal bij BT je uiterlijke presentatie dus veranderd worden door de onderdelen die je gebruikt

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik blijf steeds de befaamde CTR5 nogwat error krijgen, ong elke 5 minuten. De settings veranderen heeft geen invloed gehad, de patches helpen niet (tis wel wat beter geworden). Ik wil echt graag deze game testen en in de toekomst gaan spelen, maar zo word het gewoon niets :( niet speelbaar met elke 5 min een crash.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Net de boel aan de praat gekregen, moest er wel een nieuwe Gamigo en forum-account voor aanmaken, mijn eigenlijke account liet zich met geen mogelijkheid werkend krijgen.

Ik kan het spel niet fatsoenlijk op full detail spelen, het is veel zwaarder dan ik dacht.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

ResuCigam

BOFH

Nazanir schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:16:
Ik blijf steeds de befaamde CTR5 nogwat error krijgen, ong elke 5 minuten. De settings veranderen heeft geen invloed gehad, de patches helpen niet (tis wel wat beter geworden). Ik wil echt graag deze game testen en in de toekomst gaan spelen, maar zo word het gewoon niets :( niet speelbaar met elke 5 min een crash.
Ik had dat ook maar toen heb ik eens de nieuwste video en audio drivers geinstalleerd en nu heb ik geen crashes meer (wel nog missies die niet werken maar dat is een ander verhaal).

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Sinds de laatste patch heb ik gigantische log problemen. Random disconnects en dan kan ik niet meer inloggen (krijg de melding profile already online). Even wachten, opnieuw proberen. Logt in, logt weer uit, kan niet opnieuw inloggen vanwege de profile online melding. Maar de tijd dat ik had kunnen spelen, geen beruchte CRT errors meer, maar nu kan ik niet fatsoenlijk inloggen.

Ik baal er echt van, want het is best een leuk spel. Bij andere spellen had ik de moed al opgegeven (gezien alle problemen met de client e.d.) maar ik wil gewoon een goede space (sim) game spelen. Deze gaat het worden. Maarja, het is dan ook de closed beta, beterschap komt er echt wel. Ik hoop eerder dan later, want de frustratie is er redelijk.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:01
Iemand nog enig idee of hier nog een beta key voor te bemachtigen is? Had een tijdje geleden al geappliceerd ( op de site ) maar behalve bevestigingsmail helemaal niks meer vernomen

[ Voor 44% gewijzigd door rubbieus op 12-12-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 23:30
Vandaag mijn eerste stapjes gezet in BP...

1e reactie: WAAUUUWWW :9~

Deze game ziet er echt vet uit. Net mijn 1e assassination qst gedaan en vrees al waar ik de rest van mijn Zondag aan ga besteden.

Geen last van Lag, loopt super soepel.
Als je wilt toevoegen:ingame name is Reef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:06
Als er nog een manier is om aan een beta key te komen, ik houd me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke server zitten jullie?

Ik zie alleen een duitse server..
Bijna 2 weken vakantie dan gaan we hem echt wel proberen als afleiding op perpetuum online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 23:30
Inderdaad op die ene duitse..Maar wordt Engels gesproken hoor, soms wat Duits..

Edit: Misschien iemand al een forum gevonden waar meer over "ship build" wordt uitgelegd/gediscussieerd. Vind op het eigen BP forum niet veel over.. (please vertel me niet dat ik er overheen heb gelezen... :9 )

[ Voor 57% gewijzigd door RaymondG op 21-12-2010 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Even een schopje, ik wil toch mijn ervaringen met dit spel even delen, zodat men een indruk kan krijgen wat te verwachten:

Het spel probeert qua combat, op Freelancer te lijken. Ik vind dit een geweldig pluspunt. In tegenstelling tot EVE, heb ik volledige controle over mijn schip, en skill maakt ook zeker uit. Ook voor PvP gevechten is dit een heerlijke toevoeging. De controls zijn simpel, en makkelijk onder de knie te krijgen, het menu scherm mag op zich wel iets overzichtelijker, maar is verder prima in orde.

Ship management is ook erg leuk uitgewerkt, je kan uit verschillende onderdelen je schip samenstellen, romp, vleugels, engines, wapens, schilden etc. Je kan zelf hierdoor een redelijk uniek schip samenstellen waar er niet snel een tweede van is. Dingen waar je met bijv je romp rekening mee moet houden, meer ruimte voor spulletjes, betekend over het algemeen minder wendbaarheid/snelheid.

De graphics zijn prachtig. Zeker op hoge instellingen ziet het er soms echt adembenemend uit. Veel sfeer tijd en aandacht zit in de graphics. Echter is dit tegelijkertijd ook een redelijk nadeel, want voor medium settings heb je al een redelijk zware pc nodig. Denk aan een Dualcore op 3ghz + een redelijk up to date GPU (hiermee zal hoger dan medium wel redelijk te doen zijn). Dus voor de makers zelf, kan het zijn dat het publiek wat inkrimpt door de redelijk zware eisen. Nu kan ik zeggen dat het spel ook prima draait op de minimale settings, maar je mist dan wel heel veel qua details.

De muziek laat ik een beetje in het midden. Het is hele sfeervolle muziek, die gewoon ook echt past als een game zoals deze. Echter is het niet echt nieuws onder de zon, het klinkt redelijk generiek. Voor degenen die ook ervaring hebben met EVE, daar vond ik de muziek echt beter.

Er is geen open space exploration. Dit is voor mij echt een ENORME dealbreaker. Het gaat zelfs zo ver, dat er onzichtbare muren zijn, als je te ver wegvliegt. Er is niets echt te ontdekken, geen planeten te bezoeken, niets.

Daar komt er nog eens bij, dat er geen mining/resource management systeem in het spel zit. Geen ontwikkeling, geen schepen "bouwen", niets. Dit samen met het gebrek aan exploration, betekend dat het enige wat deze game te bieden heeft, space combat is. En voor mij is dat gewoon echt niet genoeg. Ik wil verkennen, ik wil minen, ik wil handelen (door het gebrek aan resourcemanagement, is er ook geen plaats voor de mensen die lekker als trader aan de gang willen, zoals ik), dus de content van de game, is extreem limiterend. Ook hierdoor zal een grote groep mensen snel de interesse verliezen in het spel, want ik denk niet dat men alleen maar wilt vechten.

Dit is erg jammer, want op zich heeft het spel het in zich om goed te zijn, zeker op grafisch gebied. En het feit dat ik volledige control heb over mijn schip, vind ik een heerlijk pluspunt.

Verder zit het spel nog redelijk vol met bugs, zoals de befaamde CRT error. maar ook het niet kunnen docken, niet starten van missies, niet correct in kunnen leveren van missies e.d. Nu zal ik dit niet te zwaar rekenen, want het spel zit in een vroege Closed Beta. Maar het gebrek aan content, doet mij afhaken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nou ook sinds het weekend toegang tot de beta,

opzich zeer vet spel maar voor een beta zit het echt nog bedolven onder de verschillende bugs..
in mijn opinie zit het meer in de laatste fase van een alpha dan de middel/laatste fase van beta (en ze willen binnenkort al naar open beta, niet zo goed idee nog eerlijk gezegd)

lvlen ging opzich snel met mijn prologue char maar kan niet verder komen vanwege de bergen bugs in de prologue missies. heb op het moment een nieuwe char aangemaakt en de prologue overgeslagen om bij TYI te komen.. het lvlen lijkt nu wel een stuk langzamer te gaan wat eigenlijk raar is omdat ik sneller lvl 9-10 gehaald heb met prologue char op lvl 6 missies dan met mijn TYI lvl 6 missies op lvl 6-7

vanaaf kijken of ik weer verder kan met mijn prologue char...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Even deze thread een fameuze kick geven: de Europese open beta loopt!

Nieuwsitem:
http://www.blackprophecy....kPid]=30&cHash=b179790a9c

Info over de open beta en wat je moet doen om te kunnen spelen:
http://blackprophecy.gamigo.com/forum/showthread.php?t=10263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01-2022
Sterker nog, als ik op de wiki kijk schijnt het spel ondertussen in Europa officieel uit te zijn.

"The game was released on March 21, 2011 in Europe and is currently in Closed Beta in North America"

Tot mijn stomme verbazing kon ik nu ook zonder moeite een account aanmaken en zat ik na het downloaden ingame. Was toch wel op de hoogte van de beta's van dit spel maar had geen idee dat het al uit was.

Eerste indruk:

Enorm cheesy begintrailers die er niet bepaald HD uitzien.
Zodra ik eenmaal in het spel zelf zat werd het echter al gauw leuker.
De instructies en interface zijn goed gedaan en was ook vrij makkelijk te volgen.
De eerste 4 levels na het tutorial geval waren wel even uitzitten aangezien Nimbus last heeft van enorme lag, hierdoor was ik bijna gestopt. Ik zag echter toevallig in de global chat staan dat dit alleen in het begingebied nimbus voorkomt, de rest zou prima werken. Dus nog even doorgegaan. Wat missies gedaan en zat nu rond de lvl 3, voiceacting van de missies zelf begon er al wat meer op te lijken. En als het er niet bevalt kun je ze gelukkig ook overslaan. Tot nu toe genoeg reden gezien om nog even door te gaan.

Ik snap alleen niet waarom ze het begingebied niet beter ingericht hebben qua capaciteit. Dit zal toch veel mensen afschrikken, maar ik ben ondertussen nu toch wel nieuwsgierig wat de rest van het spel gaat brengen. Op zijn minst een leuk arcade shooterje om wat tijd in te stoppen.

Mocht er interesse zijn dan laat ik wel ff weten of het nog wat word.
Misschien ook handig om dan even een aparte startpost te maken als er nog andere mensen zijn die dit spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Remagine op 30-03-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ik ben hem ook maar aan het downloaden. Voor de geïnteresseerden, hij kan hier binnengehaald worden: http://www.blackprophecy.com/index.php?id=143

Ik heb hem dus nog niet gespeeld, maar eigenlijk ben ik bij voorbaat al teleurgesteld over het niet kunnen exploren, zoals Nazanir aangeeft. Dat vond ik juist een van de tofste dingen van Freelancer, nieuwe dingen ontdekken. Nou ja, ik ga het maar gewoon even proberen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ik ben dit weekend ook begonnen, en was ook fan van Freelancer. Ik ben nu level 3, en ik heb nog niets echt storend tegen gekomen, behalve af en toe wat lag. Ik moet tegenwoordig de tijd bijeenschrapen om nog aan gamen toe te komen, maar met wat ik tot nu toe heb gezien, wil ik het zeker nog aan deze game besteden.
Pagina: 1