Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:05
Hallo,

Ik krijg vandaag al de hele dag de foutcode 800706b5, als ik mij probeer in te loggen op msn.
Ik heb al de geschiedenis e.d. verwijdert via internet explorer, maar dit mocht niet baten.
Het is erg vervelend want heb msn even nodig voor mijn studie.

Iemand enig idee?

Verwijderd

Probeer het eens via de web versie, te vinden op via www.live.com

Edit: Misschien ligt de hele boel namelijk gewoon plat. Geen idee, ik heb al tijden geen enkele reden om in te loggen op Live/Messenger.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2010 18:06 ]

• QuiCk01
Ik ook niet, maar dit keer heb ik het gewoon nodig.
Als ik mij probeer aan te melden op de webversie lukt dat, maar krijg ik te zien dat er geen vrienden online zijn? Dit lijkt me niet te kloppen.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Anders de datum en tijd van je pc even controleren...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Verwijderd

QuiCk01 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 18:08:
Ik ook niet, maar dit keer heb ik het gewoon nodig.
Als ik mij probeer aan te melden op de webversie lukt dat, maar krijg ik te zien dat er geen vrienden online zijn? Dit lijkt me niet te kloppen.
Rechts bovenin wel even expliciet inloggen op Messenger - inloggen op Live.com alleen is niet per se genoeg.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:13

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zou het niet komen door het gekloot met het certificaat waar third party programma's last van hebben (zoals Pidgin)? Vanmiddag kon ik nog gewoon op MSN aanmelden, maar nu is het rond uit drama. Hele week al zo overigens. Vraag mij af wat MS aan het uitvoeren is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• QuiCk01
Ik heb de nieuwe 2010 msn geinstalleerd en die werkt wel maar is echt dramatisch onoverzichtelijk.
Enig idee waar ik de oude versie nog wel kan downloaden?
alle links zijn stuk!
Pagina: 1