Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn Samsung Syncmaster 215TW met S-PVA panel heeft het begeven na 3 jaar trouwe dienst.

Nu wil ik het liefst twee schermen kopen van rond de 21, 22 inch. Ik doe zowel webdevelopment als webdesign en daarbij is een dual-monitor setup erg prettig: code op het ene scherm, website of Photoshop op het andere. Op mijn werk heb ik al een dergelijke setup. Voor code voldoet zo ongeveer elk scherm, maar het andere scherm moet een goede kleurovergang hebben waarbij kleine variaties in zowel lichte als donkere kleuren goed zichtbaar zijn, dus geen TN panel waarbij je vaak het verschil niet ziet tussen lichtgrijs en wit. Het hoeft echter ook weer geen superscherm te zijn die professionele fotografen gebruiken.

Ik wil het dus twee monitors, het liefst twee die er hetzelfde uitzien, maar waarvan er één goed is en één goedkoop. En dan ook nog bij voorkeur zwart en met een dunne bezel. Budget is 500 euro.

Na lang zoeken heb ik deze twee gevonden die identiek lijken. Alleen de resolutie verschilt, dat is een minpunt.

Kleurecht: Dell Ultrasharp U2211H
Goedkoop: Dell E2210

Welke fabrikanten maken gelijke behuizingen voor verschillende panels? Weten jullie voorbeelden? Of zoektips om sneller te vinden wat voldoet aan mijn wensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je bij Dell B2B bestelt betaal je voor de U2211H maar 208,49 euro dus dan kan je die misschien ook wel twee keer kopen

[ Voor 3% gewijzigd door Kid Jansen op 20-11-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan/mag ik dat doen zonder KVK inschrijving of BTW-nummer?

Edit: ik probeer het wel gewoon :)
Edit2: Gelukt, heb ze binnen. Prima schermen!

[ Voor 43% gewijzigd door Blaise op 12-12-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 22:44
Tja, wat is mogen... heb je niet in je naaste omgeving iemand met een eigen bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

houd er rekening mee dat je dat geen recht hebt op de wet kopen op afstand, mocht je dan nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan inderdaad niet binnen een week besluiten dat je om wat voor reden dan ook het product wil retourneren, maar voor garantie maakt het in dit geval niet uit. Ik heb zelf ook m'n U2711 bij Dell B2B besteld als student.

Zie ook deze post van mij in het [TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 16 topic.

[ Voor 26% gewijzigd door Kid Jansen op 21-11-2010 12:33 ]

Pagina: 1