Heb een probleem......

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 21:36
Oke ik heb dus een firefox addon en heb een stukje javascript om de urlbar te veranderen kwa indeling.

maar het probleem is dat ik steeds urlbar returns null krijg.....
de code:

function init() {
Prefs.enable();
var urlbar = document.getElementById('unified-back-forward-urlbar');
urlbar.parentNode.insertBefore(urlbar,urlbar.parentNode.firstChild);
}

het probleem zit hem in lijn " urlbar.parentNode.insertBefore(urlbar,urlbar.parentNode.firstChild);" maar ik heb alles geprobeerd en krijg het niet werkend......(Ben zelf zeer slecht met javascript)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er zijn een paar dingen mis met dit topic waardoor ik besluit het even te sluiten; open gerust een nieuw topic als je het volgende gefixt hebt:
  1. *** Over topictitels in PRG - lezen voor topic openen!!! ***: Geldt ook hier in WEB. "Heb een probleem....." omschrijft niks. ;)
  2. Waar hoort mijn topic? Programming is bedoeld voor "echte" programmeervragen. Je bent weliswaar bezig met Javascript, maar niet voor een website. :)
  3. De Quickstart: Ik mis een beetje veel eigen inzet. Wat heb je zelf al geprobeerd? Waarop heb je gezocht en gevonden? Wat werkte daar niet aan?
  4. Hoe post je code? / Hoe gebruik je de code tag? Het is niet zo heel veel code, maar het helpt nogal als je die gestructureerd post. ;)
Open dus gerust een nieuw topic, maar lees dan wel eerst even die linkjes door. :)

Ontopic: document.getElementById('unified-back-forward-urlbar') geeft dus null terug. Weet je zeker dat die urlbar wel deel is van document? Ik heb nooit addons geschreven voor Firefox maar ik kan me niet voorstellen dat de urlbar in de document-scope beschikbaar is. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.