Toon posts:

Duits Laptop (toshiba) met Duitse Windows 7 pro !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers ik ontvang binnekort een duits Laptop Toshiba satellite pro l650. zie link:

http://www.computeruniver...oshiba+satellite+pro+l650

En ik wil graag de NL versie van windows 7 pro 64 bit erop zetten en de product key van mijn laptop gebruiken. Is er een site waar ik de NL versie ( .iso) kan downloaden van win 7 pro?
Ik weet dat er op torrent sites een paar gerippte versies zijn maar ik wil een schone en dan mijn product key gebruiken.

bedankt alvast !!!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:16
Volgens mij mag dat officieel niet. Je krijgt Windows in de taal waarin je hem koopt en daar zal je het mee moeten doen. MUI taalpakketten zijn alleen beschikbaar voor Ultimate en Enterprise. Er zijn echter wel wat hacks op het web te vinden om het om te zetten.

En als je geluk hebt heeft Toshiba een variant met alle talen. Let dan echter GOED op bij installatie. Al in 1 van de eerste schermen (eigenlijk ngo voor de daadwerkelijke installatie die je moet afronden) na het opstarten kun je de taal kiezen dan. Mijn Duitse Asus U30Jc had dat namelijk en die kon ik dus gelijk op het Nederlands instellen.

• ikke26
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:00
Waarschijnlijk op Usenet/nieuwsgroep wel, op torrent denk ik niet. Maar het beste is als je gewoon in de buurt kijkt of iemand misschien een cd heeft, en dan deze gebruikt icm je eigen key, dan weet je zeker dat alles werkt. Ik weet niet of het mag, maar het schijnt zo te zijn dat, als je in china goedkoop een key koopt, en een nl cd gebruikt, de boel als legaal wordt gezien.

[ Voor 25% gewijzigd door ikke26 op 20-11-2010 11:49 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:16
Het is allereerst maar de vraag of Windows 7 de key voor een Duitse versie ook daadwerkelijk accepteert als je er een Nederlandse DVD in gooit...

Verwijderd

*knip* Warez.

edit; Als je een legale key hebt,dan zal dit wel lukken.
En ,zoals er gezegd word ,meerdere topic`s voor 1 dezelfde probleem word niet op prijs gesteld :F .
Een betere site dan t.net is er niet d:)b

[ Voor 85% gewijzigd door Edmin op 20-11-2010 15:33 ]

• suomi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12 23:25
Nu weer een andere topic ?
Zoals ik in het andere topic zei

"En bij windows update heb je ook al die Language Packages,
Hoewel ik niet zeker weet hoe die werken"

En lees de andere topic nog eens door alstu :)

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:07
Hoeveel topics heb je nu al wel niet gemaakt voor deze ene laptop?
Regel alles gewoon in 1 topic ik tel er nu al minstens 4 voor de afgelopen dagen met elke keer min of meer dezelfde vragen...

Verwijderd

Topicstarter
hahahah ja zal ik doen reistje, ik wou het gewoon effe zeker weten. Tweakers.net is echt een pro site ik krijg hier zoveel goeie tips en info!!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Een topic is meer dan zat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.