Toon posts:

Probleem met het aansluiten v. een 2e monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een net een nieuwe computer in elkaar gezet met een Sapphire HD 6850 1GB GDDR5 PCIE videokaart en wil daar twee beeldschermen op aansluiten maar als ik een beeldscherm in de onderste poort stop dan wordt het niet herkent terwijl, ze beide wel apart (in de bovenste poort) werken.
(de twee beeldschermen zijn niet even groot, kan dit het probleem zijn?)

Alvast bedankt

• casefan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-04-2025

casefan

Elektrotechniek!

Heb je wel een driver van ATI geinstalleerd, en niet windows z'n eigen driver laten gebruiken?

Staan op de ati/amd website, 10.11 zijn de nieuwste. Daarna zou je in de windows config gewoon beide poorten moeten kunnen gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat heb ik, en ik heb ook al in de help gekeken maar in de help staat iets heel anders dan wat in mijn versie staat (in de help staat dat ik moet klikken op iets wat ik niet in mijn versie kan vinden)

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:58
wat is je aansluiting van je beeldscherm? er is namelijk maar 1 VGA (DVI-I) uitput.

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

• casefan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-04-2025

casefan

Elektrotechniek!

En waar ben je bezig met instellen? In het ccc of in de windows config?

Verwijderd

Topicstarter
zijn beide VGA
Maar k ben toch van plan de kleinste te vervangen door een Samsung Syncmaster, zou het dan wel werken?
In het ccc

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2010 10:58 ]

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:58
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 10:41:
zijn beide VGA
Maar k ben toch van plan de kleinste te vervangen door een Samsung Syncmaster, zou het dan wel werken?
In het ccc
Als er verder geen monitoren bij komen dan moet dat werken. moet je wel zorgen dat je VGA scherm op de bovenste DVI poort zit,

Als er nog meer monitoren bijkomen moet je de VGA monitor converten.

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Pagina: 1