Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:58

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Wij zijn bezig met een Drupal 6 site waar gebruikers reviews kunnen achterlaten. Deze review worden dan weergegeven in de pagina betreffende het pand. De gegevens uit de reviews moet worden weergegeven verdeeld onder enkele horizontale tabs. Zie als voorbeeld de tabs "PROFILE" en "READER REVIEWS" op de volgende site: http://nymag.com/urr/listings/bar/1-oak/?sort=recent

De site gebruikt Adaptive Theme, met minipanels.

In een mini-panel gebruikte wij eerst Quick Tabs, echter bleek dat de inhoud van de aangemaakte tabs niet weergegeven wordt. (Kan Quick Tabs in een mini-panel niet zien in welke node hij zit?)

Daarna hetzeldfe aangemaakt, maar dan met de module "Tabs Panel Style" in een mini-panel. Dit werkt dan weer wel. Echter, wanneer je een andere tab selecteerd dan wordt de hele pagina opnieuw geladen. Dit is geen probleem wanneer je tabs ergens boven aan je webpagina hebt, maar wel reuze irritant wanneer je de tabs ergens halverwege hebt: je klikt een tab, de webpagina wordt opnieuw geladen en springt naar helemaal bovenaan de pagina, zodat je dan omlaag moet scrollen naar waar je was.

Dit had ik eigenlijk niet verwacht. Tabs Panel Style gebruikt weer de module Tabs, en dat gebruikt jQuery. Ik had verwacht dat de inhoud van de tabs geladen wouden worden zonder een pagina refresh.

Nu net hebben we nogmaals Quick Tabs geprobeerd, dit keer in combinatie met Views ipv mini-panels, en dat werkt ook. En de pagina wordt niet opnieuw geladen als je van tab veranderd! Eigenlijk precies zoals we willen.

Iemand enig idee hoe horizontale tabs werkend te krijgen is in een mini-panel zonder de pagina refresh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

volgens mij heb ik dit ooit werkend gekregen gebruik makend van CCK tabs in combinatie met Tabs en View Tabs. Het kan zijn dat je de 'ajax' optie moet aanvinken in views (mits je panel/content wordt opgebouwd uit een view)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:58

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Very nice!
... gebruik makend van CCK tabs in combinatie met Tabs en View Tabs. Het kan zijn dat je de 'ajax' optie moet aanvinken in views (mits je panel/content wordt opgebouwd uit een view)
Dank voor de tip. We zullen dit eens gaan proberen.