Sorry voor de wat belabberde titel, maar ik zal het probleem proberen uit te leggen
Ik heb hier een PC waar vooral één user op werkt
Probleem wat deze user heeft is dat vele delen van windows en bepaalde apps op één of andere manier geen toegang meer krijgen tot bestanden
Het is zelfs zo erg dat sommige delen van het configuratie scherm ook niet meer werken, dit volgende gebeurd als je bvb op windows firewall drukt in het configuratiescherm:
Afbeelding:

Ook bepaalde apps geven dezelfde waarschuwing; terwijl andere apps weer wel prima kunnen werken
De andere users op de computer werken ook gewoon prima.
Wat ik al gedaan heb:
-McAfee Anti Virus Plus uitgeschakelt; om te kijken of die niet iets blokkeerde oid
-Spybot en Combofix gedraaid (beide onder andere user ivm deze errors!)
-chkdsk C: /p /r
-sfc /scannow
-CCleaner gedraait incl register dingen
Die bovenstaande dingen lossen meestal dit soort vreemde problemen op maar dit probleem blijft bestaan...ik heb werkelijk geen flauw idee in welke hoek ik het moet zoeken
Ik heb hier een PC waar vooral één user op werkt
Probleem wat deze user heeft is dat vele delen van windows en bepaalde apps op één of andere manier geen toegang meer krijgen tot bestanden
Het is zelfs zo erg dat sommige delen van het configuratie scherm ook niet meer werken, dit volgende gebeurd als je bvb op windows firewall drukt in het configuratiescherm:
Afbeelding:

Ook bepaalde apps geven dezelfde waarschuwing; terwijl andere apps weer wel prima kunnen werken
De andere users op de computer werken ook gewoon prima.
Wat ik al gedaan heb:
-McAfee Anti Virus Plus uitgeschakelt; om te kijken of die niet iets blokkeerde oid
-Spybot en Combofix gedraaid (beide onder andere user ivm deze errors!)
-chkdsk C: /p /r
-sfc /scannow
-CCleaner gedraait incl register dingen
Die bovenstaande dingen lossen meestal dit soort vreemde problemen op maar dit probleem blijft bestaan...ik heb werkelijk geen flauw idee in welke hoek ik het moet zoeken
If you do not change direction, you may end up where you are heading