Netwerken exporteren in Win7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• History Maker
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-07 17:59
Ik wil mijn laptop (Win7 HP) opnieuw installeren.

Ik heb 25 draadloze netwerken in mijn lijst staan die ik allemaal met enige regelmaat gebruik.
Is het mogelijk om deze te exporteren en na installatie weer te importeren? Ik heb gezocht op het forum, maar ik kon alleen iets vinden over WinXP Sp3 en Wirelesskeyview.

Ik heb geprobeerd de netwerken te kopiëren naar een usbflash station, maar daar kan maar één profiel op staan. Ook als ik het geëxporteerde bestand in een andere map zet werkt het niet.

Daarna heb ik geprobeerd om de USB stick in 25 partities te verdelen, maar Windows ziet alleen de eerste partitie van het flash station, ook als ik alle partities op primair zet.

Is er een manier om deze netwerken te exporteren (misschien uit een systeemmap?) en ze later weer te importeren na de installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Je hebt iets als dit gevonden neem ik aan:
http://www.howtogeek.com/...rk-settings-in-windows-7/

Wat gebeurd er als je van 1 netwerk die files exporteert naar USB, de files die aangemaakt worden van de USB naar een lokale folder kopieert en dan de volgende doet? Gaat je wel even wat tijd kosten natuurlijk, maar wellicht dat het werkt.

En anders kun je deze wellicht proberen, ondanks dat hij eigenlijk voor Vista is:
http://www.techyard.net/b...-using-wireless-migrator/

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• History Maker
Bedankt! Die eerste link had ik inderdaad gevonden ja.
Ik ga er morgen naar kijken en laat de uitkomst horen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door History Maker op 19-11-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• History Maker
Na een test blijkt het te werken. Ik ga nu alle netwerken exporteren en dan proberen op een andere wireless pc.