[acer aspire X3400] Upgrade-baar of niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:21
Dag mede tweakers!

Ik zit er over te denken een simpele acer aspire x3400 te kopen voor 540 Euro.

De specs:

Specificaties
Productbeschrijving Acer Aspire X3400 Processor AMD Athlon II X4 640 - 3.0GHz - Quad-core
RAM 4GB DDR3
Garantie van de fabrikant 1 jaar pick-up & return
Harde schijf 500GB SATA
Optische opslag Dual Layer DVD±ReWriter
Graphics controller Intel Graphics Media Accellerator
Kaartlezer Multi-in-1 geheugenkaartlezer
Netwerk 10/100/1000 Gigabit Ethernet LAN
Interfaces 9x USB 2.0 (4x achterkant), 2x PS/2, 1x eSATA 1x Multi-in-1 cardreader 1x VGA 1x Gigabit Ethernet (RJ-45) poort 1x Hoofdtelefoon en microfoon jacks
Besturingssysteem / Software Windows 7 Home Premium NL
Toetsenbord en muis meegeleverd Ja
PS/2 Breedte 10 cm Diepte 37 cm Hoogte 26,5 cm

Zoals jullie zien zit er een intel media accellerator in, is dit een goede videokaart om games mee te spelen? en kan ik dze gewoon door een Nvidia/ATI kaart vervangen?

En vinden jullie deze pc het geld waart?

Bedankt,

Jessy

Edit: typo fix

[ Voor 3% gewijzigd door jessy100 op 19-11-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04:39
jessy100 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:12:
Zoals jullie zien zit er een intel media accellerator in, is dit een goede videokaart om games mee te spelen?
Nee en nee. Er zit geen Intel Media Accelerator in, want er zit een AMD processor in. De combo AMD CPU + Intel Graphics is onmogelijk. En dan nog is de Intel Media Accelerator te traag, maa rook de eventuele oplossing van AMD is bij lange na niet geschikt (maar wel wat beter).

Uitbreiden kan zo te zien ook niet echt, want het is een slim-profile PC. Er zal een te zwakke voeding in zitten en je hebt ook geen ruimte voor een grote kaart.

Zelfbouw is eigenlijk altijd goedkoper, of iig heb je betere componenten en kun je de bende zelf kiezen. Maar lees eerst *LET OP* - Wat moet ik kopen eens.

[ Voor 10% gewijzigd door GENETX op 19-11-2010 19:23 ]