Karmarecruitment site bouwen en hulp vragen mag dit?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik ben bezig met een vrijwilligersproject, karma recruitment. ik ben bezig een site te bouwen, maar ik kan wel een handje hulp gebruiken, Mag ik een topic openen over dit plan?

Het idee is ontstaan door een gesprek met een ontslagen postbode, hij is depressief en weet het allemaal niet meer. Ik wil hierop inspringen door een niet commerciele site te maken waar werkgevers en -nemers hun diensten kunnen aanbieden. Uiteraard met karma in het achterhoofd.

Ik post deze keer niet direct het verhaal, want ik wil eerst goedkeuring. Waarschijnlijk ben ik verplicht een stichting te openen, maar het lijkt me fantastisch als tweakers (al is het maar door mee te denken) mijn droom kunnen verwezelijken,

Ik heb een P&O achtergrond dus weet hoe het commercieel eraan toe gaat helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

Eigenlijk is het heel eenvoudig. Nee, het mag niet. Als zulke dingen worden toegestaan dan loopt het volledig uit de hand. Bovendien: jij vindt dat je het misschien kunt maken omdat jij het een goed initiatief vindt, maar voor sommige anderen is het gewoon spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Anoniem: 26306 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:13:
Eigenlijk is het heel eenvoudig. Nee, het mag niet. Als zulke dingen worden toegestaan dan loopt het volledig uit de hand. Bovendien: jij vindt dat je het misschien kunt maken omdat jij het een goed initiatief vindt, maar voor sommige anderen is het gewoon spam.
helder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Werving via het forum is niet toegestaan. Ook topics als 'wie wil er mee bouwen aan mijn site', 'kijk eens naar mijn site', 'vrijwilligers gezocht voor...', 'wie heeft er een scriptje dat...' gaan zonder problemen richting vuilnisbak. Enquetes gaan alleen met speciale toestemming, als de enquete tenminste aanleiding kan geven tot een fatsoenlijk topic.

Maar dat wil nog niet zeggen dat je geen topic kunt openen over een maatschappelijk initiatief wat je wilt nemen. De voorwaarde is dan dat het voor een brede groep tweakers discussiewaarde heeft. M.a.w. werving/spam/reclame no, discussie si. Het beste wat je kunt doen is een topicstart bouwen en die
edit:
posten in Schop een modje of
als een Direct Message naar een van de SG-mods sturen met de vraag of het topic zo geopend mag worden.

Ook hulp bij het zelf bouwen mag, maar dan wel in een vorm dat je er zelf aktief mee aan de slag gaat. Hulp vragen in de vorm wie wil site zus en zo bouwen' of in de vorm van topics 'ik wil dit, hoe dat ik' is idd een no-go.

[ Voor 14% gewijzigd door Lustucru op 23-11-2010 16:29 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Lustucru schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:18:
Werving via het forum is niet toegestaan. Ook topics als 'wie wil er mee bouwen aan mijn site', 'kijk eens naar mijn site', 'vrijwilligers gezocht voor...', 'wie heeft er een scriptje dat...' gaan zonder problemen richting vuilnisbak. Enquetes gaan alleen met speciale toestemming, als de enquete tenminste aanleiding kan geven tot een fatsoenlijk topic.

Maar dat wil nog niet zeggen dat je geen topic kunt openen over een maatschappelijk initiatief wat je wilt nemen. De voorwaarde is dan dat het voor een brede groep tweakers discussiewaarde heeft. M.a.w. werving/spam/reclame no, discussie si. Het beste wat je kunt doen is een topicstart bouwen en die als een Direct Message naar een van de SG-mods sturen met de vraag of het topic zo geopend mag worden.

Ook hulp bij het zelf bouwen mag, maar dan wel in een vorm dat je er zelf aktief mee aan de slag gaat. Hulp vragen in de vorm wie wil site zus en zo bouwen' of in de vorm van topics 'ik wil dit, hoe dat ik' is idd een no-go.
perfect verwoord, dank je!!! ik ga een mooie openingspost maken en pm hem dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat je met een topic in Schop een Modje iets verder komt dan met een DM richting een van de weinige crewleden die niet daadwerkelijk een eigen forum in beheer heeft vanuit zijn functie. :+

* NMe aait Cru. :Y)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

ej! Handen thuis jij! :(

* Anoniem: 364603 is geen SG mod maar nog altijd wel OFF-mod ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Staat niet in je titel. O-)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1