Toon posts:

LINUX installen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi ik ben op zoek naar een goede linux besturingssysteem voor een 486. weten jullie misschien een goede voor een server...?
elke keer als ik linux probeer te installen gaat er wel iets mis :(
en ben ook opzoek naar site waar het goed uitgelegd staat hoe ik het beste linux kan installen..
thnx

greetz real

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 23:20
Je hebt al wat geprobeerd? Welke dan? Wat ging er fout? Wat wil je met de server doen? Welke hardware heb je?

enz enz enz
info info info
:)

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 15:07
Nog maar eens dan

Debian 2.2r2

even kijken in /docs/ ofzo en daar staat een mooie install.txt, net als bij al die andere distro's

Verwijderd

Hey hallo,

Misschien kun je eens kijken op:
http://www.linuxnewbie.org/nhf/intel/index.html Hier staan aardig wat docjes over linux.

Succes

*D

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 14:11 schreef mca2 het volgende:
Nog maar eens dan

Debian 2.2r2

even kijken in /docs/ ofzo en daar staat een mooie install.txt, net als bij al die andere distro's
Waarom komt toch een hoop mensen aanzetten met Debian als een newbie (welkom in de wondere wereld van' linux trouwens;)) om een distributie vraagt:?

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind Debian zelf (na het zelf samenstellen van een distro dan) de beste distro die ik tot nog toe gebruikt heb, maar om nou te zeggen dat het echt geschikt is voor newbies kan ik nou niet zeggen.

Je kunt veel beter een distro pakken die veel grafischer is aangelegd als je altijd windows gebruikt hebt (na verloop van tijd stap je dan zelf wel over op Debian :)), zoals RedHat, SuSe of Mandrake, om er maar een paar te noemen.

Succes ermee in ieder geval