TT geeft het al aan.
Heb sinds kort een nieuwe telefoon (Nokia E72) en die geeft wat problemen met de connectie met mijn Parrot.
Beetje gegoogled en kwam er achter dat mijn software van mijn Parrot wat verouderd is en dat dat wellicht de oorzaak was.
Wilde dus even mijn parrot gaan updaten, maar dat lukt dus maar niet.
Heb een 'Bluetooth-usb-stickje' gekocht en deze werk ook prima op de laptop (verbinding met telefoon wordt bijvoorbeeld prima gelegd).
Maar op één of andere manier kan ik maar geen verbinding leggen met de parrot.
Heb via Parrot.com het programma gedownload om mee up te loaden, maar krijg geen connectie.
Op een gegeven moment kom ik bij een scherm waarbij ik kan kiezen tussen
'serial connection' en 'bluetooth virtual serial connection'.
Ik kies voor de laatste optie, maar dan wordt er telkens gevraagd om een COM poort te selecteren.
Meerdere opties geprobeerd maar ik krijg telkens geen connectie....
Wat doe ik fout?
Heb sinds kort een nieuwe telefoon (Nokia E72) en die geeft wat problemen met de connectie met mijn Parrot.
Beetje gegoogled en kwam er achter dat mijn software van mijn Parrot wat verouderd is en dat dat wellicht de oorzaak was.
Wilde dus even mijn parrot gaan updaten, maar dat lukt dus maar niet.
Heb een 'Bluetooth-usb-stickje' gekocht en deze werk ook prima op de laptop (verbinding met telefoon wordt bijvoorbeeld prima gelegd).
Maar op één of andere manier kan ik maar geen verbinding leggen met de parrot.
Heb via Parrot.com het programma gedownload om mee up te loaden, maar krijg geen connectie.
Op een gegeven moment kom ik bij een scherm waarbij ik kan kiezen tussen
'serial connection' en 'bluetooth virtual serial connection'.
Ik kies voor de laatste optie, maar dan wordt er telkens gevraagd om een COM poort te selecteren.
Meerdere opties geprobeerd maar ik krijg telkens geen connectie....
Wat doe ik fout?