Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.
Verwijderd
Daar heb je toch geen software voor nodig? Als je de divider en bussnelheid weet (even in BIOS kijken), dan kun je het zo uitrekenen. 133 * 1/2 = 66 of 100 * 2/3 = 66 is het meestal. Als je het dan toch per se wil zien moet je hier even kijken http://www.h-oda.com en SoftFSB downloaden, ik geloof dat je het daarmee ook kan zien.
Gooi je chipset en fsb in de groep, dan maken wij er wat leuks van.
Verwijderd
ik heb een MS-6119 v1.X 4.5*100=450mhz P3
P6K (katmai)P3(B)450-600 2/2,05V
L2-cache multiplier 1/2x
Agp 67mhz buss speed
current data rate 2x (134mhz)
sideband enabled no
sideband support yes
fast writes enabled no
aperture size 256MB
pci buss speed 33 mhz
speed multiplier 1/3
ken ik hier iets mee ?? overklokken misschien?? en waar staat een nieuwe bios ik kan het echt niet vinden kan iemand mij helpen??
Greetz
P6K (katmai)P3(B)450-600 2/2,05V
L2-cache multiplier 1/2x
Agp 67mhz buss speed
current data rate 2x (134mhz)
sideband enabled no
sideband support yes
fast writes enabled no
aperture size 256MB
pci buss speed 33 mhz
speed multiplier 1/3
ken ik hier iets mee ?? overklokken misschien?? en waar staat een nieuwe bios ik kan het echt niet vinden kan iemand mij helpen??
Greetz
Ik draai momenteel een dual C466@533 op een msi6120 (BX) bord . De bussnelheid is momenteel 75 MhZ. Echter de divider weet ik niet. Dat is iets wat dit bord nog niet prijs geeft. Ik wil ff kijken hoe mijn pci/agp snelheden zijn als ik 83 draai. 100 is onhaalbaar, ook al heb ik voltage tweakes op m'n msi slotkets zitten.
Al de huidige overklok functies kent dit bord dus nog niet
Bas
Al de huidige overklok functies kent dit bord dus nog niet
Bas
Verwijderd
MSI heeft een eigeb util uitgebracht waarmee je softwarematig (onder windows) je pc kunt overclocken.
Hier kun je waarschijnlijk wel even mee uit de voeten, ik weet alleen niet waar je die util kan vinden.
Hier kun je waarschijnlijk wel even mee uit de voeten, ik weet alleen niet waar je die util kan vinden.
Die MSI util is alleen voor de I820 borden en voor de laatste BX PRO borden. Het pakketje SoftFSB van H.Oda werkt helaas niet met dit bord. De Clock generator zit er wel in, maar bij het proberen loopt m'n hele bak vast
Pagina: 1