Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mijn draadloze muis geraakt steeds sneller leeg

Pagina: 1
Acties:

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
3 weken geleden heb ik 12 batterijen gekocht voor mijn draadloze muis. Inmiddels zijn al 4 batterijen er doorheen en ben ik bezig aan nummer 5 en 6.

Ik weet nog dat ik voor het eerst de muis kocht en enorm enthousiast was over het feit dat de muis niet om de paar dagen leeg was, maar echt vele maanden mee ging op 1 paar batterijen.

Ik vraag me dan ook zeer af hoe het komt dat mijn draadloze muis niet lang meer mee gaat. Hoe lang gaat jullie draadloze muis mee met 2 aa-batterijen en wordt dit bij jullie ook steeds korter? 2 nieuwe aa-batterijen kopen om de 1,5 week, dat is echt niet normaal meer.

De connector staat vlak onder de tafel, wellicht moet ik deze er op zetten. Maar ik weet niet of dat de hoofdzakelijke factor is dat mijn muis nu 1,5 week ipv maanden meegaat op 1 batterijset. Ik kan me niet herinneren of ik de receiver vroeger elders had.

Verwijderd

Die van mij gaat na 4 jaar gebruik nog steeds 4-6 maanden mee op 2 batterijen. Gemiddeld werk ik zo'n 2 uur per dag op de pc. Heb een Logitech MX3200 muis.

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-11 15:05
Kan best dat je nu mindere batterijen hebt, of er inderdaad iets niet lekker zit in je muis. Vertel eerst eens wat voor muis je hebt.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-11 12:12
ChaosZ0ne schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:39:
Kan best dat je nu mindere batterijen hebt, of er inderdaad iets niet lekker zit in je muis. Vertel eerst eens wat voor muis je hebt.
Hier sluit ik mij bij aan, wat zijn dat voor een batterijen die je hebt gekocht?

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:45

LankHoar

Langharig tuig

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb ongeveer een jaar geleden een Hama AM-7.901 gekocht (super muis trouwens, weinig geld en naadloze klik), en waar aanvankelijk de batterijen meerdere maanden mee gingen, zit ik nu op ongeveer 3 weken (en zelfs minder gebruik in die 3 weken). Is dit normaal voor draadloze muizen?

Vind het zonde om me hiervoor op garantie te moeten beroepen (als dat al kan), want weet al dat dit model uit productie is genomen. Maar elke 3 weken 2 nieuwe Duracell erin is ook niet prettig zeg maar. Wat zou dit mogelijk kunnen veroorzaken?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Als je om de paar weken er nieuwe batterijen in stouwt waarom haal je niet een setje oplaadbare?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:45

LankHoar

Langharig tuig

Erasmo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:41:
Als je om de paar weken er nieuwe batterijen in stouwt waarom haal je niet een setje oplaadbare?
Dat is symptoombestrijding. En dat kan wel, echter vraag ik me af of er een andere reden kan zijn dat een muis ineens veel meer energie gaat gebruiken (en ik het wellicht op kan lossen) :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Pagina: 1