Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Externe DVD-brander welke Nero zit er precies bij

Pagina: 1
Acties:

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-11 17:49
Ik ben op zoek naar een externe dvd-speler /-brander en mijn oog viel op een Samsung SE-S084F/RSBS. Nu staat er bij dat er Nero bij zit. Nou kan ik me van vorige schrijvers herinneren dat die Nero software dan redelijk uitgekleed is. Logisch, want de schrijver zelf is maar €40. Weet iemand toevallig welke versie van Nero er bij deze schrijver zit? Ik ben namelijk ook op zoek naar een recoveryprogramma om gewiste bestanden van USB sticks terug te toveren en bij de volledige Nero zit dat er tegenwoordig bij.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Er zijn toch ook zat andere tools die dat voor je kunnen doen? Zoals TestDisk bijvoorbeeld. Voor die reden hoef je m.i. geen volledige versie van Nero aan te schaffen. Of zie ik iets over het hoofd?

Desktop | Server | Laptop

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-11 17:49
Rupie schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:51:
Er zijn toch ook zat andere tools die dat voor je kunnen doen? Zoals TestDisk bijvoorbeeld. Voor die reden hoef je m.i. geen volledige versie van Nero aan te schaffen. Of zie ik iets over het hoofd?
Klopt, maar wilde toch een externe brander aanschaffen en vroeg me gewoon af of die software er toevallig bijzit :)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Aahh okay. Ik heb bij mijn (interne) brander van Samsung een versie gehad, maar kan de CD niet terugvinden...

Bij Amazon zeggen ze in ieder geval:
Nero Software Suite (NERO Burning ROM, NERO Showtime, PowerDVD) included.
De software die jij bedoelt zal denk ik "Nero BackItUp & Burn" zijn, die lijkt er dus niet bij te zitten.

Desktop | Server | Laptop