[nas]Dlna, flac en raid?

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:46
Ik ben op zoek naar een NAS welke mijn flac-collectie naar mijn ps3 kan sturen. Ik heb hiervoor al een groot stuk op internet gezocht en kan hier eigenlijk niet echt een goede optie vinden.

Vooral het flac stuk is voor mij essentieel, maar hier kan ik juist niets van vinden. Twonky zou flac support hebben, maar ik krijg het niet werkend op mijn mybook world edition en met mij vele anderen.

Raid 1 of 5 of ook wel een voorwaarde, maar dat lijkt niet het probleem te zijn (5 misschien...).

Wat is nu een goede, snelle nas die deze opties biedt?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij ondersteund elke Synology wel flac, dat zijn stabiele NAS'en en die heb je al met twee schijven voor RAID1 tot vier schijven voor RAID5 voor een vrij concurrerende prijs.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01 13:59
Ik kan met mijn Synology DS-209 in ieder geval flac bestanden afspelen via audio station. En als ik het me goed herinner is het ook mogelijk om Twonky erop te installeren, maar dat weet ik niet meer zeker. Heb het zelf in ieder geval niet. Je kunt dus wel je NAS direct op je audio installatie aansluiten om op die manier je flac bestanden af te spelen. Je hebt dan alleen een usb geluidskaart nodig.