Ik wil mijn site compressen, maar de bestanden die ik compress worden als onleesbare code gerenderd.
Dat doe ik met de volgende HTTPHandler:
In de css en js bestanden staat niet veel bijzonders.
Als test heb ik in de js bestanden alleen onderstaand geplaatst.
Wanneer ik mijn site nu lokaal run dan staat in de css en js rommel dat niet gelezen kan worden.
Q�:n*��h�_<���ϒ3*x�Q�s�3���"��4$�Ր��dN�Bg'. Found unclosed string '"9=w��^g�����[��%)T�X����4}8'. Found unclosed string ''���{��DG��=+�rތ�*����ϫ��t�$�z��V�FMQG˪#�����-V<̻�����O��?����� �MR����%��8����*deYUK��uI� Y�us�cB�=E��B���`�m���a=�_g��<���1b�S��8����3���1踪 W0?�*��ͳ�j�M���;w@l4>y����r��3���v�v�z~'. Found unclosed string ''p���f}Q;������,�hOM�{.F'.
Ik zie niet in wat ik over het hoofd zie.
Dat doe ik met de volgende HTTPHandler:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| public void Init(HttpApplication application) { application.BeginRequest += (new EventHandler(this.Application_BeginRequest)); } private void Application_BeginRequest(Object source, EventArgs e) { HttpContext context = HttpContext.Current; context.Response.Filter = new GZipStream(context.Response.Filter, CompressionMode.Compress); HttpContext.Current.Response.AppendHeader("Content-encoding", "gzip"); HttpContext.Current.Response.Cache.VaryByHeaders["Accept-encoding"] = true; } |
In de css en js bestanden staat niet veel bijzonders.
Als test heb ik in de js bestanden alleen onderstaand geplaatst.
code:
1
2
3
4
5
6
| //js1 document.write("<p>dit is js1</p>"); en //js2 document.write("<p>dit is js2</p>"); |
Wanneer ik mijn site nu lokaal run dan staat in de css en js rommel dat niet gelezen kan worden.
Q�:n*��h�_<���ϒ3*x�Q�s�3���"��4$�Ր��dN�Bg'. Found unclosed string '"9=w��^g�����[��%)T�X����4}8'. Found unclosed string ''���{��DG��=+�rތ�*����ϫ��t�$�z��V�FMQG˪#�����-V<̻�����O��?����� �MR����%��8����*deYUK��uI� Y�us�cB�=E��B���`�m���a=�_g��<���1b�S��8����3���1踪 W0?�*��ͳ�j�M���;w@l4>y����r��3���v�v�z~'. Found unclosed string ''p���f}Q;������,�hOM�{.F'.
Ik zie niet in wat ik over het hoofd zie.