bevindingen gevraagd p5n32-E SLI icm intel Quad cores

Pagina: 1
Acties:

• Cpt.Sponder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-02-2024
Hoi allen,

Ik weet dat het niet gewenst is om advies te vragen "welke processor moet ik kopen?" maar voor ik over ga tot het uitgeven van centen zou ik toch willen vragen of er mensen zijn met ervaringen met het Asus moederbord P5n32-E SLI.
Ik heb daar momenteel een E6600 in zitten, die ik graag zou willen upgraden naar een quad core, maar ik heb nu flink op meerdere forums zitten spitten, en de bevindingen van mensen zijn wat verwarrend (vandaar toch maar mijn vraag hier). Er zijn zowel mensen die het niet of onstabiel aan de gang hebben gekregen alsmede mensen die geen problemen kennen, ondanks dat de quad cores niet supported zijn op de site van Asus.
Er staat op de asus site dat het mb wel 45nm CPU's ondersteund, terwijl dit op forums weer wordt tegengesproken.

Mijn vraag is dan ook of er mensen zijn die bevindingen hebben met dit mb icm quad cores (en zoja, welke?), en of het uberhaubt wel verstanding is om voor deze upgrade te gaan. (met als doel mijn game-systeempje nog een paar jaar te kunnen gebruiken)

Alvast bedankt!