Toon posts:

Vodafone Zorgeloos Internet Verlenging

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben weer eens toe aan een verlenging, mijn huidige abo is vandaag exact 1 jaar oud en dus verlopen. Voor mijn huidige abo betaal ik 34,- euro p/m dat is basis 24,50 samen met zorgeloos internet blox van 9,50. Dit is net wat ik gebruik en ben ik dus van plan en zelfde abonementsvorm af te sluiten.

Nou zit ik dus met het probleem dat Vodafone blijkbaar geen Zorgeloos Internet blox meer heeft. Ze hebben dit vervangen met Basis Internet blox en deze heeft een datalimiet van 1Gb voor dezelfde prijs. Ik begrijp eigenlijk niet hoe een provider het voor elkaar krijgt om op zo'n manier er op achter uit te gaan. Ik wil mijn abo verlengen of een nieuwe abo aflsuiten maar dan wel met Zorgeloos internet of iets dergelijks.

Heeft iemand ervaring met een verlenging en wat gebeurd er dan met die zorgeloos internet blox? Hoe kan ik dit nou het beste aanpakken? Ik zat zo te denken, ik ben tevreden met mijn huidige toestel en mijn abo dus gewoon even stilzwijgend door laten lopen tot er een nieuwe actie komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Ik zat zo te denken, ik ben tevreden met mijn huidige toestel en mijn abo dus gewoon even stilzwijgend door laten lopen tot er een nieuwe actie komt.
Dat lijkt mij ook de beste actie om tegen de huidige voorwaarden (dwz zonder datalimiet) door te kunnen gaan.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 06:06
Dit heb laatst toevallig ook nog uitgezocht, klik. Per maand door laten lopen en eventueel een toestel los kopen is de sleutel tot succes.
Het enige dat ik nog niet weet is of ik wel mijn belbundel aan mag passen zonder dat ik akkoord ga met de nieuwe voorwaarden. Ik zal dit nu gelijk even informeren. :)

Edit: In de bundel schuiven is ook niet mogelijk, dus stilletjes door laten lopen = win.

[ Voor 10% gewijzigd door internetinfo op 19-11-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Je kunt natuurlijk wel een kanttekening maken bij de constructie waar je het abonnement (stilzwijgend) laat doorlopen. Je betaalt natuurlijk wel iets extra's voor het toestel in vergelijking met Sim-only-abonnementen. Het beste is dus controleren of je daadwerkelijk meer verbruikt dan 1GB, want anders is het waarschijnlijk voordeliger om over te stappen naar een Sim-only-abonnement (als je geen nieuw toestel wilt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cadezo schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:57:
Je kunt natuurlijk wel een kanttekening maken bij de constructie waar je het abonnement (stilzwijgend) laat doorlopen. Je betaalt natuurlijk wel iets extra's voor het toestel in vergelijking met Sim-only-abonnementen. Het beste is dus controleren of je daadwerkelijk meer verbruikt dan 1GB, want anders is het waarschijnlijk voordeliger om over te stappen naar een Sim-only-abonnement (als je geen nieuw toestel wilt).
Ik heb een duo sim en de andere zit in mijn laptop. :)