Best Tweakers
heb met behulp van FAQ topic bezign geweest met mij system te OC.
maar heb een aantal vragen over.
wanneer je system uit valt als je en stress test uitvoert en krijgen en BSOD waar kam het aan liggen? heb ik te weinig CPU V bv?
wat is het verschil wanneer je systeem uit valt en je geen BSOD krijg? en naar 1 min of naar 1 uur op stress?
Over HT en Multiplier:
als ik me HT verlaag van 200 naar X beteken dat je ook ietsje van CPU V mag verlagen ook als je multiplier verhoogt ?
over Geheugen:
als je heb over 7-7-7/ 8-8-8/-9-9-9 heb.
ik heb gelezen dat daar meen ook je system stabieler kam krijgen. door te verhogen? maar ik weet dat als je een geheugen koop het best is om 7-7-7-24 of lagen te mennen , hoe zet dat met OC?
over je Voltage:
NB V en HT V en SB V
kam je hier meen ook je systeem stabieler krijgen door te verhogen of te verlagen?
mij systeem :
ASUS EVO
Quad X4 955
4 GB geil 7-7-7-24 1333
dit is mij O.c nog stabiel na 6 uur stress.

heb met behulp van FAQ topic bezign geweest met mij system te OC.
maar heb een aantal vragen over.
wanneer je system uit valt als je en stress test uitvoert en krijgen en BSOD waar kam het aan liggen? heb ik te weinig CPU V bv?
wat is het verschil wanneer je systeem uit valt en je geen BSOD krijg? en naar 1 min of naar 1 uur op stress?
Over HT en Multiplier:
als ik me HT verlaag van 200 naar X beteken dat je ook ietsje van CPU V mag verlagen ook als je multiplier verhoogt ?
over Geheugen:
als je heb over 7-7-7/ 8-8-8/-9-9-9 heb.
ik heb gelezen dat daar meen ook je system stabieler kam krijgen. door te verhogen? maar ik weet dat als je een geheugen koop het best is om 7-7-7-24 of lagen te mennen , hoe zet dat met OC?
over je Voltage:
NB V en HT V en SB V
kam je hier meen ook je systeem stabieler krijgen door te verhogen of te verlagen?
mij systeem :
ASUS EVO
Quad X4 955
4 GB geil 7-7-7-24 1333
dit is mij O.c nog stabiel na 6 uur stress.