Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bluetooth headset die over je hoofd past

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zoek een bluetooth headset die ik zowel met PC als telefoon kan gebruiken, een range van 100 meter heeft (Bluetooth 2.0 dus) en met een beugel over m'n hoofd kan zodat ie niet van m'n oor stuitert.

Eigenlijk zoiets: China Bluetooth Headset, maar deze heeft slechts 10 meter bereik.

Ik kan echt alleen maar kleine dikke plastic apparaatjes vinden en niet echt een normale hoofdtelefoon.
Weet een van jullie er een? Onder de 100 euro? :)

P.S. Het grotere bereik heb ik nodig op de werkvloer.
Is allemaal heel open gebouwd dus bereik zal wel goed komen.

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
je zou eens kunnen zoeken op het merk Plantronics, die leveren volgens mij wel kwaliteitsspul op dat gebied. ik vraag me alleen af of je binnen de 100euro blijft..

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De krachtigste Bluetooth met 100m bereik is overigens Class 1. Class 2 is 10 meter (en Class 3 slechts 1 meter).

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-11 16:36
Zoek je iets als deze Sennheiser MM 450 Travel?

[ Voor 5% gewijzigd door L0we op 18-11-2010 22:05 ]

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Is ook Class 2.

Verwijderd

Topicstarter
Blijft toch lastig om iets te vinden wat over je hoofd past maar niet gelijk 10 kilo weegt ;)
Nog niet echts iets gevonden...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Vergeet niet dat je headset misschien wel 100 meter aan kan (in het open veld zonder storingsvelden, optimale situatie natuurlijk) maar de verzender het ook aan moet kunnen. Dat is in het geval van telefoons eigenlijk nooit, pc stickjes meestal ook niet en ingebouwde ontvangers in laptops komen vaak ook niet verder dan een meter of 20.
Pagina: 1