• Iftert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-01 12:06
Beste,

Er zijn hier al meerdere topic`s over geschreven, en al vaker gemeld dat de Ati kaarten dit niet kunnen. Maar toch stel ik de vraag hier nogmaals, dit puur omdat ik een toch iets andere opstelling wil maken, dan ik begrijp uit de stelling van de vragen van anderen met dit probleem.

Ik heb een MSI Hawk R5770 in m`n PC zitten samen met een i7 780 CPU.
en Windows 7 Ultimate
2 beeldschermen, 1 voor main en 1 voor eigenlijk alleen irc.

Nu heb ik een nieuwe TV gekocht, omdat de glasbak toch meer ruimte in nam en mij te klein was.

Het leek mij handig als er een maat bij mij wilde gamen, de game ook op de TV zichtbaar zou zijn. zodat we elkaar niet in de weg zouden zitten. Dus kocht ik een HDMI kabel, en een HDMI splitter. Maar dat gaf mijn TV een vertraging qua beelden. dus wilde ik gebruik gaan maken van mijn displaypoort. Alleen nu kwam ik er achter dat ik mijn main screen niet kan dupliceren, en er ook nog een scherm ge-extend er naast kan komen.

ben ik nu gewoon stom omdat ik hier nog een topic over open. Of is hier wel degelijk een oplossing voor?

Vriendelijke groet : Henk

Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-02 18:32
je kan tog niet met ze 2en gamen op 1 pc?

☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 15:21

Twarp

just grin...

Vreemd dat ze dit roepen, ik heb gewoon 3 schermen op 2 atikaarten :P

Meh ...

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat je televisie wat achter loopt op je beeldscherm is niet zo vreemd; de meeste telvisies hebben legio beeldverbeteringstechnieken aan boord die het beeld tot wel 200ms kunnen. Vertragen. Als je dat spul allemaal uitzet (game mode) zal het al een klap beter gaan.

• Iftert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-01 12:06
Trokken schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:22:
je kan tog niet met ze 2en gamen op 1 pc?
1 toetsenbord + 1 game console.

Maar als ik de TV inschakel naast mijn main screen heb ik op deze manier geen vertraging. Dus wilde ik het op deze manier blijven doen. Alleen zo wilt het niet werken. Lijkt net of er een softwarematige blokkade op zit

Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen