Toon posts:

Bass Pump van Conrad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb plannen om me autotje te voorzien van een beetje geluid. Het hoeft geen studio kwaliteit te worden enzo, als het maar een beetje goed klinkt en af en toe ook wel een beetje hard kan. Ik zit nu met een Supertech radio en twee standaard brakke boxxies. Helemaal nix dus, dit gaat er uit! Nou zat ik dus gisteravond door de Conrad te bladeren (een ouwe), en daar zag ik de Bass Pump, een relatief klein apparaatje wat je auto op zijn veren moet laten trillen. Ik heb echter nog nooit van zoiets dergelijks gehoord en vroeg me dus af: Is dit wat? Heeft iemand hier ervaring mee? Opzich, als het wat is, dan lijkt het me wel een goed alternatief voor een subwoofer (ik heb maar een klein karretje, Citroen AX).

Dus heeft iemand ervaring met dit ding? Ist wat?

[edit1] Ok, ik zat effe op de site van Conrad te kijken, daar staat die nu niet meer. Weet iemand of ze nog ergens anders te koop zijn? Of bestaat het gewoon niet meer? [/edit1]

[edit2] Ok, ze hebben nog wel de Body Shaker, is dit hetzelfde? Wel een end goedkoper dan. Kent iemand dat apparaat? [/edit2]