Sms met Gps voor de Iphone

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een iphone applicatie met GPS gegevens in een SMS.
Deze gegevens moeten dan elk uur automatisch verstuurd worden.

Ik heb wel meerdere apps die Gps gegevens verzenden per SMS, maar die verzenden niet automatisch.

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Wat is uberhaupt je doel ervan? Wil je graag, dat wanneer je telefoon gestolen wordt, de locatie automatisch wordt doorgestuurd? Of heb je er hele andere plannen mee?

Automatiseren kun je leren

Verwijderd

Topicstarter
Ik organiseer elk jaar een puzzel/opdrachtentocht door nederland en het buitenland.
We willen graag weten waar de deelnemers zich bevinden. voor de veiligheid en op achteraf bekijken van de kaart en en het inplannen van de opdrachten.

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:11:
Ik organiseer elk jaar een puzzel/opdrachtentocht door nederland en het buitenland.
We willen graag weten waar de deelnemers zich bevinden. voor de veiligheid en op achteraf bekijken van de kaart en en het inplannen van de opdrachten.
Er zijn zat bureaus die je kunnen helpen aan zo'n app. Zoek maar eens op internetbureau. Die bureaus doen 9 van de 10x ook aan iphone apps. Dan kun je er een laten maken...

...en waarom?

Verwijderd

Topicstarter
Ik organiseer voor de scouting, een internetbureau zit niet in ons budget.
En dan is het nog de vraag of ook mogelijk is in de software van apple en of je daar een jailbreak voor nodig hebt.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik zou verwachten dat hier toch wel wat bruikbaars bij zou moeten zitten.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Automatisch loggen naar het internet via gprs/3G zal misschien wel in de App Store staan, maar via sms in ieder geval niet. Apps mogen niet smsen.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:39

CyBeRSPiN

sinds 2001

Je zou eens bij deze jongens kunnen informeren naar de prijs: http://www.smartposition.nl/site/ Geen iPhone, maar speciale hardware waarmee getracked kan worden.
Ze zijn ooit begonnen bij de Batavierenrace, een estafetteloop van Nijmegen naar Enschede om zo een groep lopers realtime te kunnen volgen. Dat werkte via GPRS.
Pagina: 1